بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
در مقایسه با ماه‌های ابتدایی سال بررسی شد:

افت نرخ‌های فروش این ورق‌ساز

گزارش عملکرد ماهیانه شرکت خبر از تحقق فروشی ۲۴۵۸ میلیارد ریالی در انتهای عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری دارد که عملکردی مناسب است.
کد خبر : ۱۹۶۸۵۲

تحقق فروشی ۲۴۵۸ میلیارد ریالی «فنورد»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از آنکه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی سال ۱۳۹۷ را با تحقق زیانی ۴۱۹ ریالی به ازای هر سهم به پایان رساند، گزارش عملکرد ماهیانه شرکت خبر از تحقق فروشی ۲۴۵۸ میلیارد ریالی در انتهای عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری دارد که عملکردی مناسب است.

همانگون که در جدول نیز مشاهده می‌شود، این شرکت در شهریور ماه موفق به فروش بیش از ۷.۶۴۷ تن ورق شد که در مقایسه با مقادیر ۱۲.۰۳۴ تنی فروش ماه گذشته، کاهشی در حدود ۳۵ درصد کاهش را از لحاظ مقدار به ثبت رساند. همچنین، نرخ فروش هر تن ورق تولیدی با تثبیت خود در مقایسه با مرداد ماه، مجددا به سطح ۴۶.۷ میلیون ریال به ازای هر تن رسید.

نکته قابل تامل در خصوص نرخ‌های فروش ورق شرکت در دو ماهه اخیر افت قابل توجه در حدود ۱۰ درصدی این محصول در مقایسه با ماه‌های ابتدایی سال بوده که ادامه این روند می‌تواند منجر به کاهش بیشتر درآمد‌های این شرکت در ماه‌های آتی سال شود.

تحقق فروشی ۲۴۵۸ میلیارد ریالی «فنورد»

جمع درآمد‌های تجمیعی عملیاتی شرکت از ابتدای سال تا انتهای شهریور ماه سال ۱۳۹۸ به بیش از ۲.۴۵۸ میلیارد ریال رسیده است که در مقایسه با فروش ۳.۸۳۹ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷، پوششی مطلوب محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر