بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
مدیران عامل دارویی خبر دادند؛

اکسیر به دنبال GMP اروپایی

سهام شرکت توزیع داروپخش در مهر ماه عرضه می‌شود.
کد خبر : ۱۹۶۹۱۹

اکسیر به دنبال GMP اروپایی

به گزارش بورس نیوز، نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) در مصلای تهران برگزار شد.

تولید راکوتان و سل‌سپت از API/زهراوی امسال سودده می‌شود

پویا فرهت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو)  گفت: براساس قرارداد با رُش، داروی راکوتان را از API تولید کرده‌ایم که در نیمه دوم امسال وارد بازار می‌شود. تولید داروی سل‌سپت از API هم از پایان امسال آغاز می‌شود. محموله جدید سل‌سپت در ماه جاری وارد بازار می‌شود

وی افزود: مدیرعامل سابق زهراوی حدود یک ماه پیش رای برائت گرفت. زهراوی امسال قطعا سودده می‌شود

وی تصریح کرد: میزان مطالباتمان از دولت حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان است. سهام شرکت توزیع داروپخش در مهر ماه عرضه می‌شود.

اکسیر به دنبال GMP اروپایی

️محسن کردی مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر در پنجمین نمایشگاه ایران فارما بیان کرد: شرکت اکسیر در نیمه اول سال ۹۸، فروش ۳۸۵ میلیارد تومانی محقق کرده و موفق به کسب رتبه نخست فروش در بین شرکت‌های گروه تیپیکو شده است. صادرات ۲۶ میلیارد تومانی در نیمه نخست ۹۸ ، برابر با کل صادرات ۹۷ است.

وی افزود: در شهریور ماه امسال گواهینامه GMP بخش جامدات را از سازمان غذا و دارو گرفتیم. تا پایان ۹۹ کلیه بخش‌های اکسیر GMP ایران را خواهند داشت و یکی از بخش‌ها هم GMP یکی از کشورهای اروپایی را خواهد گرفت.

احداث یک کارخانه جدید در فارابی/فروش ۶ماهه سه برابر شد

محمد نادری عليزاده مديرعامل شركت داروسازی فارابی در پنجمین نمایشگاه ایران فارما گفت: اصل مطالبات فارابی از شرکت توسعه دارویی رسا حدود ۴۸ میلیارد تومان بوده که مربوط به فروش سال‌های ۹۴ و ۹۵ است.
کمبودی درخصوص محصولات مان در بازار نداریم و به مقدار کافی در حال توزیع هستیم.

وی افزود: قرار است پروژه بزرگی در در زمینه توسعه داروهای جدید و احداث یک کارخانه جدید در فارابی اجرا شود که جزئیات آن را تا ماه آینده اعلام خواهیم کرد. فروش شهریور ماه فارابی به ۷۴.۲ میلیارد تومان رسید که یک رکورد در تاریخ این شرکت است. فروش شش ماهه نخست ۹۸ نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریبا سه برابر شد.

خطوط غیرفعال تولید دارو را فعال کردیم

️علیرضا دبیرسیاقی مدیرعامل شرکت داروسازی تولید دارو در پنجمین نمایشگاه ایران فارما اظهار کرد: استراتژی فعلی تولید دارو رشد تولید و فروش و تکمیل سبد محصولات است. تعداد زیادی از خطوطی را که تعطیل بودند، فعال کرده‌ایم. مابقی خطوط غیرفعال هم تا سه ماه آینده فعال می‌شوند.

وی افزود: از حدود ۲۴۰ قلم دارو ۱۰ تا ۱۵ قلم تولید انحصاری تولید دارو هستند.

فعال‌سازی بخش تولید مواد حاجب در کارخانجات داروپخش

وحید محلاتی مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش نیز گفت: بخش تولید مواد حاجب در کارخانجات داروپخش فعال شد. در نیمه امسال قسمت اعظم مواد حاجب و در سال آینده تمام نیاز بازار کشور در این حوزه را تامین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از مرداد ماه امسال هفته‌ای یک میلیون عدد کارپول تولید می‌کنیم و این روند تا آخر سال ادامه خواهد یافت. در شش ماهه نخست امسال به فروش ۳۶۰ میلیارد تومانی رسیدیم که ۸۰% رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. اگر در تامین مواد اولیه مشکل خاصی پیش نیاید به فروش ۷۵۰ میلیارد تومانی در سال جاری می‌رسیم.

ما را از دست ارز ۴۲۰۰ تومانی نجات دهید

️فرهاد زرگری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو گفت: حضور جامعه پزشکی در نمایشگاه ایران فارما ضروری است و در سال‌های آینده باید به این موضوع پرداخته شود.
طبق یک گزارش معتبر بین‌المللی تنها دو صنعت در ایران موفق عمل کرده‌اند، صنعت دارو و صنعت ICT ما را از دست ارز ۴۲۰۰ تومانی نجات دهید. ارز ۴۲۰۰ تومانی یعنی رانت و فساد. ارز دارو را واقعی کنید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گرمای زمستان بر تن گرم «داروسازی اکسیر» می‌نشیند؛

«دلر» در اندیشه ۸۰۰۰ تایی

از سوی این شرکت داروسازی اعلام شد؛

افزایش سرمایه در اندیشه این داروساز

ارسال نظر