بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
عملکردی متفاوت از پتروشیمی مارون به ثبت رسید؛

نگاهی به تقاضای بالاتر از حد عرضه این پتروشیمی

نرخ میانگین ثبت شده برای پلی اتیلن سنگین به ۸۸ میلیون و ۳۲۷ هزار ریال در هر تن رسید که رشد اندک یک درصدی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد و ارزش معاملات نیز به ۱۲۰ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۶۹۲۵
 
 
افت نرخ‌های فروش پس از هفته‌های متمادی
 
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴.۰۴۸تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای جالب توجه ۵.۴۳۴ تنی مشتریان و معامله ۳.۸۵۰ تنی مواجه شد.
 
قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشدی نامحسوس نسبت به هفته قبل به ۱۰۱ میلیون و ۸۳۶ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۲۹۷ میلیارد ریال رسید.

در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۳۶۴ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با افتی محسوس در مقایسه با هفته گذشته، با حجم معاملات ۱.۳۶۴ تنی همراه بود.
 
نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۸ میلیون و ۳۲۷ هزار ریال در هر تن رسید که رشد اندک ۱ درصدی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد و ارزش معاملات نیز به ۱۲۰ میلیارد ریال رسید.
 
 
افت نرخ‌های فروش پس از هفته‌های متمادیدر ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.
افت نرخ‌های فروش پس از هفته‌های متمادی
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«مارون» از شاخص افتاد؛

تعویق در خوش‌بختی «مارون»

«مارون» از شاخص افتاد؛

تعویق در خوش‌بختی «مارون»

ارسال نظر