بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
معاون بهره‌برداری «هرمز» در گفتگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

دغدغه‌ای برای فروش محصول نداریم

در صدد آن هستیم تا طی نیمه دوم سال در تولید تختال رکورد ماهیانه جدیدی ثبت شود و شعار سال «رونق تولید» برای پایان سال جاری در این شرکت عملیاتی شود.
کد خبر : ۱۹۶۹۶۸

دغدغه‌ای برای فروش محصول نداریم

به گزارش بورس نیوز، خبرها حاکی از رکوردشکنی فولاد هرمزگان در تولید روزانه فولادسازی، ریخته‌گری و تولید روزانه تختال بوده و رکورد قبلی شرکت ۵۹۰۴تن بوده و رکورد جدید تولید روزانه تختال این شرکت ۶۰۲۳تن است.

سید اصغر مدنی معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان در گفتگو با بورس نیوز ضمن تایید این مطلب بیان کرد: ثبت رکورد جدید تولید تختال در این شرکت، مرهون همدلی و کار گروهی خوب پرسنل این شرکت محقق شده است.

وی افزود: معمولا تلاش در جهت ثبت رکورد، فقط برای ثبت در یک روز نیست و رکورد روزانه به میانگین تولید روزهای بعد تبدیل می‌شود؛ با ثبت این رکورد، ثابت شد تولید در این حجم دست یافتنی است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

مدنی تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان معمولا بر اساس میزان سفارش مشتری، تولید می‌کند؛ بنابراین محصولی که تولید شده به نوعی پیش فروش شده و دغدغه فروش آن را نداریم.

وی در خاتمه گفت: تلاش می شود در نیمه دوم سال در تولید تختال رکورد ماهیانه جدیدی هم ثبت شود و شعار امسال یعنی «رونق تولید» در نیمه دوم سال در این شرکت جلوه بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است به رغم تحریم ها، درآمد فروش این شرکت هم روند صعودی مناسبی و «هرمز» در ۶ ماهه اول سال با پرش ۶۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر