بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
در یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور رخ داد؛

بیش از ۷ هزار میلیارد ریال بهای تمام شده «وصنعت»

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۹۱ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۷۰۱۹

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد و ۴۳۲۱۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۹۱ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش یک هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال معادل ۱۴ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال محاسبه شد.

«وصنعت» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۲۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال به مبلغ ۷۹۴ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۷۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۳ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر