بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
عملکرد این تایرساز زیر ذره‌بین رفت؛

افزایش ۴۰درصدی مبلغ فروش تجمیعی «پکرمان»

با توجه به کاهش قیمت محصولات پتروشیمی که بخش عمده‌ای از مواد اولیه مصرفی شرکت را تشکیل می‌دهند، به نظر می‌رسد که بخشی از کاهش نرخ‌های فروش با کاهش نرخ خرید مواد اولیه شرکت جبران شود.
کد خبر : ۱۹۷۰۵۳

افزایش ۴۰ درصدی مبلغ فروش تجمیعی «پکرمان»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت لاستیک بارز در شهریورماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت، فروش ۱.۳۱۸ میلیارد ریالی را ثبت کرد تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی آن به ۶.۹۸۰ میلیارد ریال برسد.

همان گونه که در جدول نیز مشاهده می‌کنید، نرخ‌های فروش محصولات شرکت نسبت به مرداد ماه کاهش قابل توجهی داشته‌اند و نرخ فروش لاستیک بایاس با بیش از ۱۹ درصد کاهش و نرخ فروش لاستیک رادیال با بیش از ۵ درصد کاهش روبرو بوده است.

از سوی دیگر با توجه به کاهش قیمت محصولات پتروشیمی که بخش عمده‌ای از مواد اولیه مصرفی شرکت را تشکیل می‌دهند، به نظر می‌رسد که بخشی از کاهش نرخ‌های فروش با کاهش نرخ خرید مواد اولیه شرکت جبران شود.

افزایش ۴۰ درصدی مبلغ فروش تجمیعی «پکرمان»

مبلغ فروش تجمیعی ۶ ماهه شرکت به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

با این حال مقادیر فروش تجمیعی دو محصول اصلی شرکت یعنی لاستیک بایاس و رادیال به ۳۲.۵۰۰ تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۴۱۸میلیارد ریالی در حساب لاستیک‌ساز سنندجی نشست؛

افزایش ۵۳درصدی سودآوری "پکرمان"

در پی برگزاری مزایده گروه صنعتی بارز،

مزایده ملک "پکرمان" ابطال شد

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی:

انتقاد به واردات تایرهای بی‌کیفیت

ارسال نظر