بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به افزایش سطح فرهنگی و آموزش ایمنی در شرکت های تابعه و بر لزوم رعایت الزامات HSE تاکید کردوگفت مدیران درتمامی سطوح باید فرهنگ HSE را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر : ۱۹۷۰۷۰

به گزارش بورس نیوز،مدیر عامل پترول گفت:لزوم شناسایی خطرات،ارزیابی ومدیریت ریسک های ناشی ازفرآیند ها ، فعالیت ها وشیوه های مدیریت حرفه ای موردتوجه خاص قرارگیرد و با بالا بردن سطح تجهیزات ایمنی بتوانیم احساس امنیت را افزایش داده ومحیط امنی را برای تلاش و فعالیت همه پرسنل فراهم نماییم .
رسول اشرف زاده گفت: براي پاسخگويي به نيازها، بازنگري و تقويت ساختار سازماني HSE در حوزه ستادي و شركت​هاي تابعه ضروري است و بايد با تجزيه و تحليل حوادث پرتكرار و شناسايي علل و عوامل آن نسبت به پيشگيري از وقوع و تكرار اين گونه حوادث در آينده جلوگيري كرد.
وی گفت :در بین شرکت های زیر مجموعه پترول،پتروشیمی لردگان با بیش از 24 میلیون نفر ساعت و پتروشیمی ایلام با بیش از 7 میلیون نفر ساعت به رکورد کار بدون حادثه ناتوان کننده دست پیدا کردند که این نشانی آشکار از توجه به تعالی و نهادینه شدن فرهنگ مثبت HSE در مجموعه کارکنان است و این سرآمدی در واقع حاصل کار گروهی و تعامل سازنده تمامی کارکنان و کار تیمی تک تک همکاران در واحد HSE است.
مهندس اشرف زاده در پایان از آتش نشانان و امدادگران قدردانی کرد و هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی را به کلیه همکاران واحد HSE تبریک گفت واظهار امیدواری کرد تا در تامین ایمنی و حفظ جان و سلامت خود و همکاران سربلند و پیروز باشید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر