بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
عملکرد۳ماه نخست، دسترنج‌ها را شست؛

فروش «مرداد» به عملکرد این شرکت لعاب داد

کاهش بسیار زیاد نرخ فروش در شهریور ماه برای سهمی با عملکرد ضعیف در گزارش ۳ ماهه اول سال مالی شرکت و کسب سود خالص ۱۲۰ میلیون ریال و با قیمت هر سهم بیش از ۱۳۰۰۰ ریالی جای تامل دارد.
کد خبر : ۱۹۷۲۴۳

فروش «مرداد» به عملکرد این شرکت لعاب داد


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت لعابیران که در مرداد ماه موفق به فروش تنها ۲۲۷ تن لعاب کاشی و سرامیک شده بود، شهریور ماه رشدی چشمگیر را به ثبت رسانده است. با این حال کاهش بسیار زیاد نرخ فروش در شهریور ماه برای سهمی با عملکرد ضعیف در گزارش ۳ ماهه اول سال مالی شرکت و کسب سود خالص ۱۲۰ میلیون ریال و با قیمت هر سهم بیش از ۱۳۰۰۰ ریالی جای تامل دارد.

لازم به ذکر است، جمع کل مبالغ محصولات فروخته شده شرکت در شهریور ماه سال منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ در حدود ۷۴ میلیارد ریال بوده که با توجه به مبلغ ۳۷ میلیارد ریالی فروش ۵ ماهه ابتدایی سال پوششی مناسب محسوب می‌شود که این امر مدیون افزایش فروش ۷۹۷ تنی نسبت به مرداد ماه است.

فروش «مرداد» به عملکرد این شرکت لعاب داد

لازم به ذکر است، در ۶ ماهه نخست سال جاری شاهد فروش بیش از ۲۳۹ میلیارد ریالی این شرکت هستیم. این در حالی است که این مبلغ در ۶ ماهه نخست سال مالی گذشته در حدود ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است که نشان از رشدی ۶۱ درصدی دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر