بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سهامدار عمده موسسه اعتباری قرمز در «بند» و فولادسازان سوار بر آتش داغ زغال‌‌سنگی‌ها و...
کد خبر : ۱۹۷۳۴۱

سهامدار عمده در «بند» /فولادسازان سوار بر آتش داغ زغال‌‌سنگی‌ها

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه پله ها خبر آورده دو روزی است یکی از سهامداران عمده یک موسسه مالی اعتباری که این روزها لابلای قرمزها جا گرفته و قبلا هم حرف و داستان هایی به دنبال داشته، دستگیر شده. البته آب خنک این روزها برای مدیران و مسوولان زیاد سرو می شود. گوارای وجودشان!

پز عالی بانک نارنجی از جیب فقرا
بانک لاکچری ساز بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان از منابع بانک را صرف احداث مجتمع تجاری در غرب پایتخت کرد تا فقط پز دهد؛ اما کسی به خود جرات نداد بپرسد آیا سپرده گذارانی که بعضی شان در دور افتاده ترین و محروم ترین نقاط کشور سکونت دارند راضی هستند منابع شان این چنین حیف و میل شود و در نهایت بار فلاکت و تورم را به دوش بکشند؟

کامیون ساز باسابقه نیازمند حمایت
یکی از کامیون سازان در نیمه اول امسال ۹۰ درصد کمتر از سال قبل تولید کرده و این افت تولید نشان می دهد با وجود شعارهای مثبت، فشارهای بین‌المللی این شرکت را زمینگیر کرده است. اگر زیان انباشته این شرکت را هم در نظر بگیریم، این شرکت در آستانه بحران قرار دارد و وقت آن رسیده برای نجات صنعتی که برای صدها نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و قدمت دیرینه در تولید دارد، تدبیری اندیشیده شود.

فولادسازان سوار بر آتش داغ زغال‌‌سنگی‌ها

زغال سنگی ها بار دیگر اولتیماتوم دادند؛ این بار برای تعیین تکلیف طلب شان از فولادساز اصفهانی! باید دید این بار هم حرف شان به کرسی خواهد نشست یا نه؟

بسته ای به قیمت یک شیشه خون پدر بزرگوار
یکی از اپراتورهای موبایلی، بسته های اینترنت را طوری به زائران اربعین ارایه می کند که گویا خون پدر محترمش را در شیشه کرده و می فروشد. مسوولان ناظر هم سرشان گرم سلفی های پیاپی است مبادا صفحه اینستاگرام شان لحظه ای خالی بماند. دریغ از ذره ای وجدان...

اشتراک گذاری :
ارسال نظر