بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
این شرکت برای سال جاری، حداقل ۱۵درصد افزایش نرخ فروش پیش‌بینی کرده و حداقل ۲۰درصد افزایش در قیمت خرید سال جاری پیش‌بینی شده است
کد خبر : ۱۹۷۴۲۶

سود عملیاتی بیش از ۶۳ میلیارد ریالی «ددام»

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ برای هرسهم ۳۲ ریال سود ساخت.

این شرکت طی ۳ ماه فعالیت خود سود عملیاتی را ۶۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال، سود خالص را ۲۹ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال و زیان انباشته در پایان دوره را ۲۷۶ میلیارد ریال اعلام کرده است.

«ددام» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که اهداف و راهبرد‌های آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات تقویت برند و افزایش سهم بازار محصولات انسانی بیمارستانی، توسعه محصولات دامپزشکی در حوزه‌های تولید محصولات جدید و افزایش صادرات، مشارکت وهمکاری با شرکت‌های توزیع در جهت تسهیم بهتر منافع و کمک به کاهش دوره وصول مطالبات است.

این شرکت برای سال جاری، حداقل ۱۵درصد افزایش نرخ فروش پیش‌بینی کرده و حداقل ۲۰درصد افزایش در قیمت خرید سال جاری پیش‌بینی شده است. این موضوع بدون آثار احتمالی تغییرات نرخ ارز است.

این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که تسهیلات دریافت شده و سررسید شده از بانک‌های سینا و رفاه به مدت سه سال امهال و اقتصاد نوین تمدید شد.

از سوی دیگر تسویه تسهیلاتی که سررسید آن در دوره مذکور بوده و اخذ تسهیلات معادل تسهیلات تسویه شده انجام می‌شود و نیز پیگیری وصول تسهیلات ۳۰۰میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی از کارگروه توسعه ملی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر