بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
براساس اداره اطلاعات انرژی آمریکا؛

تولید نفت آمریکا به 11میلیون بشکه کاهش یافت

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت این کشور در ماه ژوئیه امسال با ۲۷۶ هزار بشکه کاهش (نسبت به ماه پیش از آن) به ۱۱ میلیون و ۸۰۶ هزار بشکه در روز رسید.
کد خبر : ۱۹۷۴۳۰

به گزارش بورس نیوز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت این کشور در ماه ژوئیه امسال با ۲۷۶ هزار بشکه کاهش (نسبت به ماه پیش از آن) به ۱۱ میلیون و ۸۰۶ هزار بشکه در روز رسید.

این کاهش کاملاً مربوط به مناطق فراساحلی خلیج مکزیک بود که تولید نفت آن به دلیل طوفان، ۳۳۲ هزار بشکه در روز کاهش یافته بود.

این در حالی است که تولید نفت از مناطق خشکی از ۴۸ ایالت آمریکا (غیر از آلاسکا و میامی) افزایش داشت و به رقم بی‌سابقه ۹ میلیون و ۷۷۸ هزار بشکه در روز رسید.

با این همه، حتی تولید مناطق خشکی نیز نشانه‌هایی از این داشت که شور و شوق رشد تولید نفت در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی از رمق افتاده است، زیرا تولیدکنندگان نفت شیل در واکنش به افت قیمت‌ها، تولید خود را کاهش می‌دهند.

دومین موج افزایش تولید نفت شیل آمریکا (در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی) به همان دلیلی رو به مرگ می‌رود که موج نخست (در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی) پایان یافت؛ قیمت‌های بالا سبب تولید بیش از حد شدند و رشد مصرف در جهان کند شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر