بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
فعال صنعت فولاد تاکید کرد:

تکمیل استاندارد svs و هایپرمارکت فولاد

استاندارد کیفیت svs که اولین و تنها استاندارد در نوع خود محسوب میشود، فعلا داخلی و شرکتی است و پیگیریم تا آن را به ثبت برسانیم.
کد خبر : ۱۹۷۴۶۰

به گزارش بورس نیوز، محمدمهدی یارجانلی مدیر عمل و عضو هیئت مدیره صنعت ورق آرین پاژ بیان کرد : شرکت صنعت ورق آرین پاژ به دنبال این است تا استاندارد ملی svs را که یک اتفاق بین المللی است، با همکاری سایر دانشگاهیان و متخصصین این حوزه در کشور تکمیل کند. البته این استاندارد کیفیت که اولین و تنها استاندارد در نوع خود محسوب میشود، فعلا داخلی و شرکتی است و پیگیریم تا آن را به ثبت برسانیم.

وی افزود: برای اولین بار است که بحث استاندارد سطح ورق را داریم که این کار به صورت رسمی و کامل تاکنون انجام نشده است. ما تصمیم گرفتیم این کار را تکمیل کنیم و در قالب یک استاندارد قدرتمند ملی بتوانیم در دنیا عرضه کنیم. ما رتبه دهم فولاد را در دنیا دارا هستیم، اما به لحاظ‌ علمی، تکنولوژیکی و بازرگانی و توزیع و ... بسیار عقب هستیم. در بحث نظام توزیع و سهم بازارهای بین‌المللی و همایش ها و تورهای صنعتی، متاسفانه به اندازه ظرفیتی که داشته ایم، رشد نکرده ایم.

یارجانلی اضافه کرد: طرح بسیار مهم دیگری که از ۲ سال گذشته اعلام کرده ایم، بحث هایپرمارکت تخصصی فولاد است که یک بازار بزرگ فولاد محسوب می‌شود. این قضیه راهکار بسیار خوبی برای مملکت خواهد بود تا افق ۵۵ میلیونی را بتوان محقق کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر