بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
رشد ۷۷ درصدی زیان «قجام» در سال ۹۸؛

زیان انباشته شرکت کام سهامداران تلخ کرد

بر اساس صورت‌های مالی ارائه شده، درآمد‌های عملیاتی شرکت با ۳۶ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۲۳۴ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال رسیده است.
کد خبر : ۱۹۷۴۶۸

کاهش ۳۶ درصدی درآمدهای عملیاتی «فجام»


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت قند تربت جام که از شرکت‌های پذیرفته شده در بازارپایه فرابورس به شمار می‌آید که در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه ۱۳۹۸ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده، با افزایش ۷۷ درصدی زیان خالص نسبت به سال مالی قبل از آن روبرو بوده است.

بر اساس صورت‌های مالی ارائه شده، درآمد‌های عملیاتی شرکت با ۳۶ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۲۳۴میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال رسیده است.

محصول اصلی شرکت، شکر بوده که نسبت به سال‌گذشته با افت بیش از ۵۰ درصدی مقادیر فروش همراه شده و این شرکت در سال گذشته تنها موفق به فروش ۶.۰۷۹ تن شکر شده است.

نرخ متوسط فروش این محصول معادل ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بوده ضمن آنکه در سال گذشته نیز شاهد کسب درآمد ۴۳میلیارد ریالی از محل تولید کارمزدی شکر بوده‌ایم.

کاهش ۳۶ درصدی درآمدهای عملیاتی «فجام»

زیان خالص کسب شده شرکت با توجه به افت مقادیر تولید و فروش به ۸۵.۹ میلیارد ریال رسیده تا به این ترتیب زیان انباشته شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ به بیش از ۱۸۴.۸ میلیارد ریال و معادل ۵۹۲ ریال به ازای هر سهم برسد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
من خودم سهامدار این شرکت هستم، در شرایطی که همه شرکتهای قندی سودده شده اند، با قاطیعت می گم اونجا هم اختلاس صورت گرفته، بنابراین اول باید مدیران اون شرکت را اویزان کرد و بعد هم در کارخونه را گل بگبرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
مگه این شرکتهایی که الان سهامشون سر به فلک کشیده همه سود ده هستن؟ مثل ایران خودرو و سایپا که دست یک دسته مدیر ... هستن که مدیر عامل ایران خودرو تو زندانه سهامشم رشد میکنه!!!!! اگه واقعا ناظری وجود داره چرا جلوی رشد سهمو نمیگره پس دست همه تو یک کاسه هستش !!!