بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

سهامداران از معاملات اعتباری بپرهیزند

شرکت هایی که تجدید ارزیابی از محل مازاد تجدید ارزیابی آنها محتمل است؛ شرکت های سرمایه گذاری که کمتر رشد کرده و NAV پایین تری دارند؛ و همچنین شرکت هایی که دارایی های ثابت با ارزشی دارند گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری خواهند بود.
کد خبر : ۱۹۷۵۰۸

سهامداران از معاملات اعتباری بپرهیزند

به گزارش بورس نیوز، روزهای سبز بورس تهران ادامه دارد و شاخص کل از محدوده ۳۳۰ هزار واحد عبور کرده است. جذابیت بازار سرمایه در چند ماه اخیر آنقدر بوده که بسیاری از اشخاصی که آشنایی با این بازار ندارند نیز مشتری این بازار شده‌اند و کارگزاری‌ها هر روز شاهد صف‌های عریض و طویل متقاضیان دریافت کد معاملاتی هستند.

مهدی حیدرزاده مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: اگرچه تجربه سنوات قبل نشان می‌دهد ورود جمعیت کثیری از سهامدارانی که آشنایی با بازار سرمایه ندارند، همراه با ریسک بوده اما؛ با توجه به حجم بالای نقدینگی در کشور و میزان ورود نقدینگی به بازار سرمایه و همچنین رکود بازارهای موازی، به نظر می‌رسد رشد بازار سرمایه فعلا تداوم خواهد داشت.

وی در رابطه با گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری گفت: شرکت‌هایی که تجدید ارزیابی از محل مازاد تجدید ارزیابی آنها محتمل بوده بعلاوه شرکت‌های سرمایه‌گذاری که کمتر رشد کرده و NAV پایین‌تری دارند و البته شرکت‌هایی که دارایی‌های ثابت با ارزشی دارند، گزینه‌های مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری خواهند بود.

این کارشناس بازار سرمایه در خاتمه تصریح کرد: به سهامداران توصیه می‌شود از معاملات اعتباری بپرهیزند و خریدهای اعتباری برای سهامداران و کارگزاری‌ها، ریسک به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

سهامداران ریسک معاملات را پذیرفته‌اند!

ارسال نظر