بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
جشنواره «بیمه و رسانه» با هدف ایجاد نگرشی جدید به بیمه از حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۹۷۵۲۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزاش بورس نیوز، امیر خدابخش ـ طراح و عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره ـ خبر راه‌اندازی جشنواره «بیمه و رسانه» را اعلام کرده است.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری «بیمه و رسانه» به منظور ارج نهادن به خدمات و تلاش اصحاب رسانه در راستای نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید»، در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.
این جشنواره در نظر دارد تا با طرح شعار «بیمه نیاز امروز، پشتوانه فردا» گامی برای شناخت و آگاهی‌بخشی افکار عمومی و ترغیب بیشتر رسانه‌ها به مقوله بیمه و کارکردهای آن بردارد.
جشنواره بیمه و رسانه شامل همه ژانرهای رسانه‌ای از جمله دیداری، شنیداری، مکتوب، مجازی و دیجیتال، همه فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف را بررسی و داوری خواهد کرد.
از اخبار بیمه ای تا مقاله و یادداشت و گزارش رسانه های مکتوب، مجازی، خبرگزاری ها، عکس، نماهنگ، فیلم کوتاه، برنامه های رادیویی و حتی بخش مردمی که از طرف تلفن همراه مردم می توانند در این جشنواره حضور داشته باشند.
در بخش دیگر این جشنواره علاوه بر فراخوان آثار از همه رسانه‌ها، درخواست ارسال مقاله از حوزه و دانشگاه نیز شده است تا متخصصان دانشگاهی درباره نقش و تأثیر رسانه‌ها بر جاری کردن فرهنگ بیمه در جامعه ارائه نظر علمی کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر