بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه دومین میز

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه دومین میز
با همدلی تمامی قطعه سازان کشور در سال جاری به اهداف وبرنامه های تدوین شده دست خواهیم یافت .
کد خبر : ۱۹۷۵۲۵

به گزارش بورس نیوز،فرشاد مقیمی گفت: با تشکیل کمیته تعمیق وتوسعه ساخت داخل در ایران خودرو ، درراستای سیاست های وزارت صمت نهضت داخلی سازی قطعات را با جدیت دنبال می کنیم‌.
مقیمی تاکیدکرد : از مهمترین اقدامات انجام شده ، بحث جدید ماموریت ساپکو مبنی بر توجه بیش تر به طراحی ومهندسی است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان ساخت : تاکنون شش قطعه در میز اول تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو به تولید انبوه رسیده و پنچ قطعه دیگر نیز در مراحل تست قرار دارند که به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.
وی تاکید کرد: براساس آمار های موجود ایران خودرو با تحقق بومی سازی قطعات در میزاول تعمیق ساخت داخل ۴۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی عاید صنعت واقتصاد ملی می کند .

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha