بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
مدیرعامل پتروشیمی ایلام در گفتگو با بورس نیوز خبرداد:

افزایش سرمایه در کمربندی «ایلام»

فاز دوم این پتروشیمی در سال جاری راه‌اندازی خواهد شد و برای قرارگیری واحد‌های جدید در سرویس، نیازمند تامین بودجه و افزایش سرمایه خواهیم بود.
کد خبر : ۱۹۷۸۴۴
 
یک افزایش سرمایه در راه است
 
شاپور تقی‌پور، مدیرعامل پتروشیمی ایلام در خصوص فعالیت این شرکت در بازار سرمایه به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: محصول «پلی اتیلن سنگین» این شرکت در گرید‌های مختلف از جمله «پایپ» و «فیلم» تولید می‌شود؛ برند ایلام در بورس بسیار خوشنام بوده و هر سه‌شنبه به طور مستمر در بورس حضور داشته است.

وی در مبحث فروش این شرکت عنوان کرد: محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام در داخل از اقبال خوبی برخوردار بوده البته صادرات خارجی نیز با هماهنگی شرکت تجارت صنعت وابسته به گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان صورت می‌گیرد. 
مدیرعامل پتروشیمی ایلام به برنامه افزایش سرمایه این شرکت اشاره داشت و افزود: فاز دوم پتروشیمی ایلام در سال جاری راه اندازی خواهد شد و اگر واحد‌های «الفین» در سرویس قرار گیرد برای تامین بودجه به افزایش سرمایه نیاز داریم که با کمک از سوی سرمایه‌گذارانی چون شرکت پترول، شستا، مارون و تاپیکو صورت می‌گیرد. 
 
یک افزایش سرمایه در راه است

پتروشیمی ایلام یکی از طرح‌های در دست اجرای پتروشیمی کشور است که میزان تولید آن سالیانه به ۴۵۹ هزار تن اتیلین و ۱۲۵ هزار تن پروپیلن می‌رسد.
 
فاز دوم این شرکت با عنوان «الفین سیزدهم» شامل پروژه‌های الفین و سولفورزدایی خوراک بوده و از مزیت هایی، چون تامین پایدار خوراک، جذابیت بازار «الفین ها» و امکان توسعه پلی پروپیلن با استفاده از پروپیل تولیدی در واحد «الفین» برخوردار است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل "پترول" عنوان کرد:

مثلث "پترول" به گود آمد

کوره‌ها پس از ۱۴ سال روشن شد؛

افزایش‌سرمایه در ورودی چهارضلعی غول‌ها

مدیرعامل «پترول» در گفتگو با بورس‌نیوز خبرداد: 

۲ عرضه‌اولیه در راه است

ارسال نظر