بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد:

هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان حاصل عرضه‌اولیه این هلدینگ

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: با عرضه اولیه شرکت‌ها در بورس می‌توان منابع مالی خوبی کسب کرد. دو شرکت از زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سال گذشته و سال جاری وارد بورس شدند و حداقل هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از این عرضه منبع جمع شد.
کد خبر : ۱۹۷۹۴۲

با عرضه اولیه شرکت‌ها در بورس می‌توان منابع مالی خوبی کسب کرد

به گزارش بورس نیوز، جعفر ربیعی در روز پایانی پنجمین کنگره راهبردی نفت و نیرو اظهار کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پارسال برای نخستین بار یک هزار اوراق مبتنی بر سهام را در بازار عرضه کرد. این شرکت در سال جاری نیز از همین طریق در نظر دارد ۲ هزار میلیارد تومان اوراق عرضه کند.

وی افزود: با عرضه اولیه شرکت‌ها در بورس می‌توان منابع مالی خوبی کسب کرد. دو شرکت از زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سال گذشته و سال جاری وارد بورس شدند و حداقل هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از این عرضه منبع جمع شد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: این شرکت می‌تواند تجربه‌های خود را در مورد انتشار اوراق مبتنی بر سهام در بورس را در اختیار شرکت‌های علاقه‌مند قرار دهد.

ربیعی گفت: درست است که بورس مقداری محدودکننده است، اما به همان میزان هم می‌تواند کمک مالی داشته باشد؛ ارزش سهام شرکت‌ها شفاف‌تر می‌شود که براساس همین ارزش شرکت‌ها می‌توان اوراق منتشر کرد یا وام گرفت یا وثیقه گذاشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در گفتگو با بورس نیوز: 

برنامه ریزی‌ها برای ورود به بازار سرمایه صورت گرفته است 

مدیرعامل «پترول» در گفتگو با بورس‌نیوز خبرداد: 

۲ عرضه‌اولیه در راه است

ارسال نظر