بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت نئوپان خلخال متاسفانه در گذشته به هر دلیلی تعطیل شده بود طی یک سال گذشته با پیگیری‌های مکرر وزارت صمت خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی دوباره آن هستیم.
کد خبر : ۱۹۷۹۵۰

آغاز تولید دوباره در شرکت نئوپان خلخال

به گزارش بورس نیوز، رضا رحمانی اظهار کرد: شرکت نئوپان خلخال متاسفانه در گذشته به هر دلیلی به تعطیلی مطلق کشانده شده بود و فرصت‌های شغلی آن برای شهرستان خلخال به طور کامل از بین رفته بود در همین راستا وزارت صمت احیای این واحد را در دستور کار خود قرار داده و طی یک سال گذشته با پیگیری‌های مکرر خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی دوباره آن هستیم.

وی افزود: این اتفاق البته در سایه همراهی و همکاری همه مسئولان استان و شهرستان خلخال بوده و امروز خوش‌ترین خبر در خصوص نئوپان خلخال، بازگشت مجدد ۲۰۰ نفر به محل کارشان است.

رحمانی بیان کرد: خوشبختانه طرح توسعه این واحد نیز با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر در حال انجام بوده که انشاءالله به زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی شهرستان خلخال نیز با نگاه ویژه‌ای در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است در این ماموریتی به ایمیدرو داده شده تا با انجام مطالعات دقیق روی این حوزه در این شهرستان در دستور کار قرار دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر