بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
نشست عرضه اولیه «شرکت توزیع دارو پخش» برگزار شد؛

اجرای افزایش سرمایه ۱۵۰درصدی این شرکت

عرضه اولیه سهام شرکت توزیع داروپخش فردا انجام خواهد شد.
کد خبر : ۱۹۸۰۱۸

نشست خبری «دتوزیع»

به گزارش بورس نیوز، نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» در آستانه عرضه اولیه سهام شرکت توزیع دارو پخش در نماد معاملاتی «دتوزیع» در بازار دوم شرکت فرابورس در حال برگزاری است.

محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش این نشست خبری اظهار کرد: شرکت توزیع داروپخش نخستین شرکت توزیع دارو در کشور است که در سال ۱۳۳۴ تاسیس شد.

در حال حاضر ۸۲۰ شرکت پخش دارو فعال هستند که این شرکت بزرگترین شرکت پخش دارویی کشور بوده و فقط یک شرکت دارویی از ترکیه در زمینه توزیع از شرکت ما بالاتر است.

وی افزود: پوشش ۱۰۰ درصدی تمامی مشتریان دارویی کشور توسط این شرکت صورت می‌گیرد و و انبار این شرکت مساحتی بالغ بر ۱۶۰ هزار متر مربع را داراست.

مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش ادامه داد: روند این شرکت، از سال ۸۶ تا ۹۷ فروش صعودی بوده و از ۱۴ به ۳هزار میلیارد تومان رسیده است.

مرادی بیان کرد: حاشیه سود ناخالص به ۳.۳ درصد افزایش یافته و دوره وصول مطالبات به ۱۷۰ روز در نیمه نخست سال جاری کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های آی تی و فروش آنلاین ، طراحی ۴ لاین جدید در فروش و توسعه ناوگان توزیع . از اقدام های آتی این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش گفت: افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی و تجدید ارزیابی دارایی های ثابت نیز در دستور کار قرار دارد.

وی توضیح داد: جمع دارایی‌های جاری شرکت توزیع داروپخش در سال ۹۷ رقم ۱۹۲۰ میلیارد تومان و کل دارایی‌های این شرکت در همین سال۱۹۸۰ میلیارد تومان بوده است.

مرادی ادامه داد: سود خالص «دتوزیع» در پایان دوره ۹۵ حدود ۳۶ میلیارد تومان بود که در پایان دوره ۹۷ این رقم به ۷۷ میلیارد تومان افزایش یافت.



اجرای افزایش سرمایه ۱۵۰درصدی این شرکت

فایل تصویری این مصاحبه را می‌توان در این لینک مشاهده کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
چند روز شده تو صف خریدم به من نمیرسه