بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به صورت های مالی گمشده بزرگترین بانک دولتی و اوج شفافیت در بازار سرمایه و...
کد خبر : ۱۹۸۰۸۸

صورت های مالی گمشده بانک در کیف مدیر اسبق جا ماند/ سیمان ارزان تر از ماست!

به گزارش بورس نیوز، دبیر صنعت خاکستری با گلایه از قیمت محصولات این صنعت گفته که سیمان هم قیمت ماست است! ایشان همچنین خبر داده‌اند که یک تیم کارشناسی در حال آنالیز قیمت هاست و با این شرایط به نظر می‌رسد باید منتظر افزایش قیمت سیمان باشیم.

تکیه کلاهبرداران بر کرسی ریاست

مدیرعامل اسبق یکی از بانک ها که در حال حاضر به جرم فساد اقتصادی و قاچاق ارز و کلاهبرداری و ... در زمان مدیریت در بانک در حال محاکمه بوده بعد از مدیریت بانک، ریاست یکی از بزرگترین نهادهای مالی کشور را به عهده گرفت و جالب اینجا است که این حجم اتهام و آبروریزی، برای عزل ایشان کافی نبوده و این بزرگوار هنوز سمت ریاست نهاد مذکور را یدک می کشد. از آن عجیب‌تر آنکه ایشان در جلسات محاکمه گفته « چی میگید؟ من سر در نمیارم؟ من از همه جا بی خبرم» حال دم خروس را باور می کنید یا قسم ایشان را به خودتان مربوط است.

شفافیت در بازار سرمایه

معاون مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ بورسی هم اخیرا بازداشت شده و به جرم فساد اقتصادی در حال بازجویی است. خدا را شاکریم که بازار سرمایه شفافی داریم و مدیران چه روی آب و چه روی خشکی، فسادی نمانده که از آن فروگذار کرده باشند.

صورت های مالی گمشده بانک در کیف مدیر اسبق جا ماند

گفتیم شفافیت در بازار سرمایه، مجددا خدا را شاکریم که بعضی ها مجبورند گزارش عملکرد بدهند. بزرگترین بانک دولتی کشور به بهانه اینکه خصوصی نیست، از سال ۹۳ هیچ صورت مالی منتشر نکرده و حالا شایعه شده مدیرعامل قبلی این بانک که مدتی است به میرداماد نقل مکان کرده، صورت های مالی این بانک را در کیف خود گذاشته و با خود برده است.

طلب قبلی را زنده کنید؛ تولید مشترک پیشکش

بررسی ها نشان میدهد اهالی جاده مخصوص در سنوات قبل طلب قابل توجهی از شرکت های خارجی داشته اند که بعد از تحریم، نه تنها وصول نشده، بلکه کسی به خود زحمت نداده بابتش توضیحی دهد. این طلب بیش از ۱۷۰ میلیون دلار بوده و رقم کمی نیست که از آن گذشته باشند. عجیب تر آنکه هنوز قراردادهای تولید مشترک با شرکای خارجی و فروش به خارجی ها و... وسط زمین و هوا معلق است ولی کلنگ یک شرکت خارجی با همسایه آذری مان بر زمین زده شده تا در آنجا سمند بسازیم و بفروشیم. شما پول همان ها را که فروختید زنده کنید، تولید مشترک، پیشکش!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
متاسفانه فساد در وجود مسوولین نهادینه شده.اینها نه ازخدا میترسن ونه از قانون فقط از فضای مجازی میترسن