بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
نیاز به مزه‌مزه کردن سرمایه‌گذاری در این شرکت؛

سهامداران به پاکت‌های این آبمیوه‌ساز توجه کنند!

افزایش حاشیه سود ناخالص شرکت به ۴۵ درصد فروش محقق شده دلیل اصلی رشد سودآوری شرکت در این مدت بوده است. این نسبت در سال گذشته معادل ۱۷ درصد بوده است.
کد خبر : ۱۹۸۰۹۸

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت نوش مازندران در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری سود خالص ۱۶ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریالی و معادل ۳۳۰ ریال به ازای هر سهم را محقق کرده و سود خالص شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش حاشیه سود ناخالص شرکت به ۴۵ درصد فروش محقق شده دلیل اصلی رشد سودآوری شرکت در این مدت بوده و البته این نسبت در سال گذشته معادل ۱۷ درصد بوده است.

نرخ کنسانتره مرکبات در این دوره به طور متوسط معادل ۲۸۱ میلیون ریال به ازای هر تن محقق شده و این نرخ در سال ۹۷ معادل ۱۰۲ میلیون ریال بوده است.

بر اساس این گزارش، مقادیر فروش محقق شده از این گروه محصول در ۶ماهه نخست معادل ۲۱۷ تن بوده و شرکت پیش بینی کرده که در ۶ ماهه دوم نیز ۲۰۰ تن از این گروه محصول به فروش رساند.

لازم به ذکر است که نرخ فعلی فروش محصولات گروه کنسانتره مرکبات در شهریورماه به بیش از ۳۰۰ میلیون ریال رسیده است.

با این حال و با پیش بینی کسب سود حداکثر ۶۵۰ تا ۷۰۰ ریالی به ازای هر سهم تا پایان سال مالی، قیمت فعلی سهام شرکت که در حدود ۲۸ هزار ریال است، هیچ‌گونه توجیهی برای سرمایه‌گذاری نداشته و این موضوع می‌بایست مدنظر سهامداران شرکت قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر