بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
رشد خیره کننده سود «مادیرا» در دوره ۶ ماهه؛

نرخ‌های جدید در مانیتور‌های این شرکت نمایش داده شد

محصولات نمایشی به عنوان گروه اصلی محصولات شرکت در این دوره افزایش نرخ قابل توجهی داشته است.
کد خبر : ۱۹۸۱۵۶

نرخ‌های جدید در مانیتور‌های این شرکت نمایش داده شد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت مادیران در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۹۸ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده، رشد جالب توجهی را در سودآوری داشته است.

سود خالص شرکت در این دوره با افزایش بیش از ۴۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

درآمد‌های عملیاتی شرکت با رشد بیش از ۱۲۹ درصدی به ۵ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال رسیده و محصولات نمایشی به عنوان گروه اصلی محصولات شرکت در این دوره افزایش نرخ قابل توجهی داشته است.

بر پایه این گزارش، متوسط نرخ فروش هر دستگاه نمایشی در دوره ۶ ماهه امسال به ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال رسیده و البته این نرخ در سال قبل به طور متوسط کمتر از ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بود.

این گروه محصول حاشیه سود ناخالص جالبی داشته و نرخ ۵۰ درصدی حاشیه سود ناخالص این محصول را می‌توان دلیل اصلی رشد سنگین سودآوری شرکت در این دوره محسوب کرد.

افزایش نرخ محصولات نمایشی این شرکت لوازم خانگی

مقادیر فروش این گروه محصولی در این دوره به ۱۶۹ هزار و ۳۰۶ واحد رسیده که رشد ۳ درصدی را نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد.

از دیگر نکات اصلی این شرکت می‌توان به طرح در حال ساخت خط مونتاژ یخچال اشاره کرد که فاز نخست آن در دو ماه آینده و فاز دوم آن نیز، در سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
همزمان با خروج برندهای معروف از بازارلوازم خانگی؛

"مادیرا" و انعقاد تفاهم‌نامه تولید کولرگازی با TCL

ارسال نظر