بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد:

ارتباط با سازندگان تامین با کیفیت و قیمت‌های رقابتی

مهم‌ترین اولویت کاری ساپکو را تأمین به‌موقع و باکیفیت قطعات و مجموعه‌های موردنیاز برای جمع‌آوری خودرو‌های کف دستیابی به تولید روزانه دو هزار دستگاه بدون کسری و توسعه و تعمیق ساخت داخل قطعات با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان تعیین کرد.
کد خبر : ۱۹۸۲۰۳

مقیمی، مبنای ارتباط با سازندگان تامین با کیفیت و قیمت رقابتی است

به گزارش بورس نیوز، فرشاد مقیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ساپکو ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، بازنگری در فرآیند‌ها و تمرکز بر انجام وظایف و مسئولیت‌ها را از دیگر مأموریت‌های این شرکت دانست و افزود: از تجربه‌های مفید گذشته استفاده شود و در هر بخشی که نیازمند اصلاح و بهبود است، با اعمال اصلاحات و ارتقاء بهره‌وری مجموعه، نسبت به تضمین، تأمین به‌موقع باکیفیت و قیمت مناسب قطعات و مجموعه‌های موردنیاز خطوط تولید و حوزه خدمات پس از فروش اقدام شود.

وی تأکید کرد: تعمیق ساخت داخل و پیشبرد پروژه‌های خودکفایی ازجمله مأموریت‌های بسیار مهم شرکت ساپکو بوده که لازم است با اصلاح و بهبود فرایند‌ها و همچنین اصلاح ساختار در صورت نیاز اقدامات لازم باقوت پیگیری شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اظهار کرد: پیاده‌سازی مدل جامعه ارتباط شفاف با تأمین‌کنندگان، نظام‌مند کردن پرداخت‌ها و تدوین دستورالعمل و شاخص‌های تعیین MRP سهم سازندگان در تأمین) و اصلاح قیمت‌ها از مأموریت‌های جدید ساپکو است.

وی با اشاره به ایجاد اتاق شیشه‌ای بر اساس رویکرد پیشگیرانه، شفافیت و مبارزه با فساد در شرکت ساپکو خاطرنشان کرد: هیچ سازنده‌ای بر دیگری امتیاز ویژه‌ای ندارد و باید ما همه به‌صورت عادلانه و اخلاق محور برخورد و رفتار شود.

مقیمی بر همکاری مناسب با تشکل‌ها و انجمن‌ها تأکید کرد و اظهار کرد: از ظرفیت‌های موجود در انجمن‌ها استفاده شود و از نظرات آنان جهت بهبود امور جویا تا اصلاح رویه‌ها و فرآیند‌ها به بهترین و اجرایی‌ترین شکل ممکن انجام گردد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مأموریت جدید شرکت ساپکو را طراحی مدل مناسب و پایدار اقتصادی در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان ذکر کرده و افزود: نیاز‌های خودروسازی و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی‌شده و باید با ایجاد اتصالی پایدار میان این دو به‌صورت هدفمند حرکت کنیم.

وی بر بهبود وضعیت تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران‌خودرو تأکید کرد و اظهار داشت: همه مدیران، کارشناسان باید برای ارتقای تصویر ذهنی ایران‌خودرو تلاش کنند.

مقیمی تأکید کرد: به مدیران ساپکو اعتماد دارم، اما خط قرمز ایران‌خودرو مبارزه با فساد سیستمی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر