بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
رشد ۱۱۶درصدی سودآوری این شرکت سرمایه‌گذاری طی ۹ماهه نخست سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰، باعث شده تا سهامداران همچنان امیدوار به سودسازی زیرمجموعه‌های این شرکت بمانند.
کد خبر : ۱۹۸۳۵۶

رشد ۱۱۶ درصدی سودآوری «وسپه»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، با اعلام رشد ۱۱۶ درصدی سودآوری شرکت سرمایه‌گذاری در ۹ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ همچنان سهام این شرکت به عنوان گزینه‌ای جذاب از سوی سرمایه‌گذاران مورد توجه خواهد بود.

رشد چشمگیر بیش از ۸۵درصدی درآمد سود سهام این شرکت عمدتا به دلیل افزایش سودآوری شرکت‌های گل‌گهر، چادرملو، پتروشیمی فن‌آوران و غیره بوده و شناسایی سود قابل توجه ۹۲۱میلیارد ریالی حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها نیز عمدتا به دلیل سود حاصل از فروش نماد‌های «کگل»، «ملت»، «ساراب»، «شپدیس» و ... بوده است.

بخش اصلی تشکیل‌دهنده سود سرمایه‌گذاری شرکت در سال گذشته را می‌توان سود تقسیمی ۷۳۸ میلیارد ریالی گل‌گهر، ۵۳۵ میلیارد ریالی چادرملو، ۱۹۸ میلیارد ریالی پتروشیمی فن‌آوران و ۱۵۴میلیارد ریالی پتروشیمی زاگرس معرفی کرد.

رشد ۱۱۶ درصدی سودآوری «وسپه»

با توجه به شرایط پرداخت سود مابقی زیرمجموعه‌ها تا انتهای آذرماه سال جاری و حتی شناسایی و تحقق بیشتر سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها، شاید تحقق سودی حوالی ۶۵۰ ریال تا ۷۰۰ ریال به ازای هر سهم برای این شرکت چندان دور از ذهن نباشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
ظاهرا نام شرکت جزء طبقه بندی سری هست وگرنه حتما اسم شرکت رو می گفتید