بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به انتقاد به منع بانک ها از بنگاهداری توسط بنگاهدار بزرگ بورسی و اختراع سمتی جدید برای بیکار نماندن آقازاده ها ..
کد خبر : ۱۹۸۴۲۱

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، مدیر بانک در بلوار میرداماد گله کرده که چرا به بانک ها اجازه بنگاهداری داده نمی شود؟ گویا ایشان فراموش کرده اند که مجموعه تحت مدیریت ایشان بیش از ۲۰ شرکت زیرمجموعه و یک دانشگاه در تملک دارد و اتفاقا هر یک از شرکت‌های زیرمجموعه، خودشان تعدادی شرکت دیگر زیرمجموعه دارند. دیگر اجازه بنگاهداری برای چیست؟

دهخدا انگشت به دهن ماند
یکی از آقایان گویا در اعطای سمت به قوم و خویشان و دوستان، سمت کم آورده؛ بنابراین یک سمت جدیدی اختراع کردند که مرحوم دهخدا هم از شنیدن این لغت، انگشت حیرت گزید، مدیرعامل دوم! بعد هم عنوان مدیرعاملی دوم یکی از زیرمجموعه های وزارت صمت در آلمان را به یکی از دوستان پیشکش کرد. آن هم با حقوق ماهیانه ۵۱۰۰ یورو + راننده و خودروی لوکس و منزل مبله و... البته فرمودند نگران نباشید؛ مدیرعامل اول این شرکت هم، یکی دیگر از دوستان من است! حالا با توجه به حجم زیاد آقازاده ها و... باید منتظر ظهور سمت های جدیدتر مثل مدیرعامل سوم و چهارم و... هم باشیم.

رهن از جیب مردم

از رفتارهای عجیب آقایان و آقازاده ها زیاد صحبت می شود؛ اما یکی از مدیران دارالامان، در اقدامی خیره کننده جمیع آقازاده ها را انگشت به دهان گذاشت. این بزرگوار بعد از آنکه بر کرسی مدیریت جلوس کردند، دست در جیب بیت المال کرده و ۹۵۰ میلیون تومان ناقابل خرج رهن خانه برای خود کردند. خبر، همشهری های ایشان را حسابی رنجانده است.

پولشویان، پته هم را روی آب ریختند

یکی از مدیران یکی از موسسات مالی که چند باری هم خبر تخلفاتش به گوش همگان رسیده، گویا در یک پولشویی گسترده نقش داشته و بعد از یک دعوای درون گروهی، متخلفان محترم پته همدیگر را روی آب ریخته اند و احتمالا به زودی باید شاهد محاکمه شان باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
کسانیکه نه سواد دارند نه کار بلدند فقط به صرف داشتن کسی در مقام و پست مهم اموال مردم و کشور را میخورند یا میدزدند اقا زاده نیستن گدازاده هستن.