بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
نگاهی به بورس فلزات لندن؛

بهای فلزات در بازارهای جهانی

تولید فلز سرخ در بزرگترین تولیدکننده مس جهان طی 8 ماهه آغازین سال 2019 میلادی 3 میلیون و 817 هزار تن اعلام شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 2018 میلادی 6 درصد ریزش داشته است.
کد خبر : ۱۹۸۴۸۶

به گزارش بورس نیوز، بنابراعلام بورس فلزات لندن، بهای هر تن مس در آخرین معاملات صورت گرفته در بازارهای جهانی 5750 دلار اعلام شده است که در مقایسه با آخرین معاملات صورت گرفته در روز گذشته با افزایش روبرو شده است.
گزارش های خبری نشان می دهد تولید فلز سرخ در بزرگترین تولیدکننده مس جهان طی 8 ماهه آغازین سال 2019 میلادی 3 میلیون و 817 هزار تن اعلام شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 2018 میلادی 6 درصد ریزش داشته است.
به گفته کارشناسان، شرایط نامساعد آب و هوایی و اعتصاب کارگران از مهمترین دلایل این کاهش برشمرده شده است.

بنابر اعلام بورس فلزات لندن، هر تن روی در آخرین معاملات صورت گرفته در بازارهای جهانی 2487 دلار معامله شد که در مقایسه با معاملات قبلتر همچنان رو به افزایش است.
پیش از این خبرگزاری رویترز پیش بینی کرده بود به سبب بهبود تقاضا در بازارهای جهانی، بهای جهانی روی به روند افزایش خود مانند دو ماه و نیم گذشته ادامه می دهد.

بنابراعلام بورس فلزات لندن، بهای هر تن آلومینوم در آخرین معاملات صورت گرفته در بازارهای جهانی1728 دلار معامله شد و مجددا در مدار افزایشی قرار گرفت.
این فلز در هفته گذشته به سبب کاهش تقاضا به سبب بروز بحران در اقتصاد جهانی ناشی از جنگ تجاری چین و آمریکا روند ریزش را در پی گرفته بود.

براساس گزارش های بورس فلزات لندن، هر تن سرب در آخرین معاملات صورت گرفته در بازارهای جهانی 2209 دلار در هر تن معامله می شود که در مقایسه با آخرین معاملات صورت گرفته در روز گذشته با افزایش یافته است.
بهای جهانی سرب در حالی با افزایش روبرو شده است که در هفته گذشته این فلز به سبب کاهش تقاضا در بازارهای جهانی با افت روبرو شده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر