بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
شعب سراسر کشور بیمه معلم در ۶ ماه نخست سال جاری با تمرکز بر تولید پرتفوی مستقل، وصول مطالبات معوق، کشف بازار‌های جدید، کنترل ضریب خسارت، پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان، دستاورد‌های قابل ملاحظه‌ای را رقم زدند.
کد خبر : ۱۹۸۵۷۵

به گزارش بورس نیوز، اهمیت شعب در ساختار شرکت‌های بیمه سبب شده تا بیمه معلم با ارزیابی فعالیت‌های شعب، بتواند میزان سوددهی، کنترل ضریب خسارت، تمرکز بر پرتفوی‌های خرد و مستقل و کاهش مدت زمان پرداخت خسارت را در آن‌ها رصد کند.
تلاش شعب بیمه معلم به فعالیت‌های قابل توجهی در ۶ ماه نخست سال جاری منجر گردید.
راه اندازی شبکه فروش حرفه ای، احیای بیمه گذاران سنوات گذشته، تمدید بیمه نامه‌های گروهی جذب شده در سال گذشته و جذب مشتریان بزرگ از اقدامات قابل ملاحظه می‌باشد.
لازم بذکر است که تمرکز شرکت بیمه معلم بر جذب پرتفوی‌های خرد و مستقل سبب گردید تا شرکت رشد قابل توجهی را در جذب پرتفوی‌های مستقل در برخی شعب تجربه کند.
از سویی اهمیت مطالبات معوق برای مدیران شرکت به شعب تسری یافت، به طوریکه برگزاری جلسات منظم با بدهکاران شرکت از سوی شعب منجر به تسریع در وصول مطالبات گردید.
برگزاری کلاس‌های آموزشی بازاریابی برای نمایندگان از دیگر فعالیت‌های شعب بیمه معلم است که درقالب برگزاری دوره‌های بازاریابی و راه اندازی سامانه جامع آموزش مجازی بصورت آنلاین و آفلاین در جهت توانمند سازی شبکه فروش و کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.
از دیگر دستاورد‌های شعب بیمه معلم ارائه خدمات متنوع به جامعه فرهنگی کشور در قالب پوشش‌های بیمه‌ای بوده است که این مهم گواه این است که شعب شرکت بیمه معلم توانسته اند در سایه قرارداد‌های بزرگ، علاوه بر ارایه بیمه نامه حوادث دانش آموزی، با استفاده از ظرفیت‌های دیگر به سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز ورود پیدا کنند.
بدون شک شعب می‌توانند در شناسایی تصادفات و خسارات ساختگی که این روز‌ها به یکی از چالش‌های صنعت بیمه تبدیل شده، نقش بسزایی ایفا کنند در این راستا شعب بیمه معلم در کشف خسارات جعلی عملکرد قابل قبولی ارائه کردند.

از دیگر کاردکرد‌های شعب در شرکت‌های بیمه کمک به پرداخت سریع خسارات است.
در این زمینه عملکرد شعب بیمه معلم در ۶ ماه اول سال جاری نشان می‌دهد:
توانسته اند با توجه به اهداف سند استراتژیک بیمه معلم مبنی بر مشتری مداری و پرداخت خسارت، این امر را جامه عمل بپوشانند. در این زمینه پرداخت خسارت به دانش آموز قطع نخاعی، پرداخت خسارت اتومبیل در کمتر از ۴۸ ساعت، پرداخت خسارت جرحی، نقص عضو درحوزه حوادث دانش آموزی و آتش سوزی در ظرف مدت کمتر از یک هفته تنها گوشه‌ای از تلاش شعب بیمه معلم به بیمه گذاران در ۶ ماه سال جاری می‌باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب سود ۲۱۰ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه بدست آمد؛

رشد ۵۱درصدی حق بیمه‌های صادره "ومعلم"

کسب سود ۲۱۰ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه بدست آمد؛

رشد ۵۱درصدی حق بیمه‌های صادره "ومعلم"

ارسال نظر