بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به پرداخت سودهای بانکی یک خودروساز از جیب مردم تا طلبی که با برق، روی یخ نوشته شد.
کد خبر : ۱۹۸۶۰۰

طلبی که روی

به گزارش بورس نیوز، یکی از اهالی بهارستان اعلام کرده در زمان مدیرعامل قبلی جاده مخصوص، راهکاری جالب برای پرداخت سودهای بالاتر از ۲۰ درصد وام های بانکی در نظر گرفته بودند. گویا این شرکت برای پرداخت سودهای بالاتر از ۲۰ درصدی وام های چند هزار میلیاردی خود، مبالغی از مشتریان اخذ می کرده که اگر صحت این ادعا اثبات شود، پرونده مدیران متخلف جاده مخصوص را باید با وانت به دادگاه برد.

هک شدن طلب برقی‌ها روی "یخ"
طبق برخی بررسی ها شرکت های دولتی حوزه آب و برق تا پایان سال ۹۷ بیش از ۵۸ هزار میلیارد تومان بدهی روی دست دولت گذاشته اند. بستانکاران هم احتمالا طلب خود را روی یخ نوشته اند تا در سنوات آتی اگر چیزی از این یخ ماند، وصول کنند.

سلطان رب‌گوجه
کارگروه صنایع تبدیلی محصولات زراعی جهاد کشاورزی گفته قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی با احتساب "سود" فروشنده نباید بیش از ۱۲ هزار تومان باشد؛ حالا چرا قیمت ها در بازار بالای ۱۶ هزار تومان است، نمی دانیم! بزرگوار، ما هم نمی دانیم؛ اما احتمالا چند ماه دیگر که جیب بعضی ها حسابی پر شد، یک سلطان رب گوجه به دادگاه احضار می شود و بالاخره یک دلیلی می گویند.

انصراف یارانه از حقوق بگیر ۵۳میلیونی
مدیرعامل یکی از شرکت های دولتی چند سال قبل در اقدامی خودجوش، از گرفتن یارانه انصراف داد. حالا مشخص شده از آنجا که این مدیر محترم کاملا فرد نیازمندی بوده، بعد از قطع یارانه در فیش حقوقی شان ۵۳ میلیون تومان کمک هزینه مسکن داده اند تا حقوق این بی نوا به ۹۹ میلیون تومان برسد و کفاف زندگی اش را بدهد. فقط لطفا بپرسید ما هم انصراف بدهیم، ازین توفیقات شامل حال مان می شود یا نه؟

بانک لاکچری‌باز
بانک پر حاشیه و لاکچری ساز بازار باز هم خبرساز شده. حتما می پرسید چطور؟ مدیران گرامی این بانک که برای لاکچری سازی در پایتخت از هیچ هزینه ای فروگذار نکرده اند، این بار هم دست در جیب سپرده گذاران و سهامداران کرده و برای کودکان یک روستا، چند جفت کیف و کفش خریده اند. بعد هم آنقدر با کودکان این روستای محروم سلفی انداخته و در فضای مجازی پز بذل و بخشش شان را داده اند که لنز دوربین ها هم از خجالت آب شده است!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛

سهامداران بی‌خیال بانکی

ساعت پنج و نیم عصر؛

سهامداران بی‌خیال بانکی

ارسال نظر