بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
نسبت به ۶ماهه سال گذشته مشاهده شد؛

تزریق رشد ۲۰درصدی در حساب‌های "کاسپین"

جمع درآمد‌های عملیاتی این داروساز در نیمه نخست سال جاری به ۱.۷۳۹میلیارد ریال رسیده که افزایش ۶۷درصدی فروش را نسبت به ۶ماهه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۸۶۶۲

افزایش ۶۷ درصدی فروش «کاسپین»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت داروسازی کاسپین در ۶ماهه نخست سال مالی و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده، سود خالص ۵۱۶میلیارد و ۲۵۱میلیون ریالی و معادل ۱.۱۴۷ریال به ازای هر سهم را محقق کرده که این سود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۸۷درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در نیمه نخست سال جاری به ۱.۷۳۹میلیارد ریال رسیده و افزایش ۶۷درصدی فروش را نسبت به ۶ماهه سال گذشته شاهد هستیم.

دارو‌های تزریقی به عنوان محصول اصلی شرکت محسوب می‌شود. مقادیر فروش کل شرکت در ۶ماهه نخست به ۱۱۳.۹میلیون واحد رسیده که نسبت به سال قبل از آن افزایش ۲۰درصدی را نشان می‌دهد. نرخ‌های فروش طی یک سال گذشته بین ۲۵ تا ۳۰درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶۷ درصدی فروش «کاسپین»

در فصل دوم شاهد افزایش سودآوری شرکت بوده‌ایم؛ در حالی که سود عملیاتی شرکت در سه ماهه نخست به مبلغ ۲۴۸میلیارد ریال محقق شده است، این مبلغ در سه ماهه دوم سال به ۵۰۷میلیارد ریال رسیده تا به این ترتیب جمع سود عملیاتی نیمه نخست سال مالی به ۷۵۶میلیارد ریال برسد.

در نمودار زیر روند فروش، سود عملیاتی و سود خالص شرکت در دو فصل گذشته ارائه شده است:

افزایش ۶۷ درصدی فروش «کاسپین»

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

حق مردم و قاچاقچیان دارو

مدیر فروش «دزهراوی» در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

افزایش نرخ دارویی‌ها را سودده نکرد

بورس کالا در هفته ای که گذشت:

مهم ترین رویدادهای تالار نقره ای

ارسال نظر