بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
این شرکت اعلام کرد اولویت تامین منابع مالی از طریق کاهش مطالبات معوق و بهره گیری از منابع داخلی است.
کد خبر : ۱۹۸۶۶۷

تامین مالی

به گزارش بورس نیوز، شرکت لیزینگ خودرو غدیر در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۱۷۷ریال اعلام کرده است.

این شرکت سود عملیاتی را ۱۱۴میلیارد ریال، سود خالص را ۲۳۹میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره مبلغ ۱۳۳میلیارد ریال اعلام کرد.

"ولغدر" در تشریح اهداف خود در خصوص منابع و مصارف اعلام کرد که در نظر دارد که با در نظرگرفتن منابع و ریسک‌ها و افزایش وصول مطالبات به ویژه معوقات سنواتی و تامین منابع و مذاکره به منظور اخذ قرارداد‌های جدید در جهت گسترش عملیات لیزینگ اقدام کند و با حفظ جایگاه بورس و ارتقای آن با توجه به عملکرد شرکت، هر چه بیشتر در راستای تحقق اهداف سازمان و سهامداران گام بردارد.

این شرکت در آوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی برای دوره ۳ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ دارد اعلام کرد اولویت تامین منابع مالی از طریق کاهش مطالبات معوق و بهره گیری از منابع داخلی است. در صورت لزوم و عدم کفایت تامین مالی از منابع داخلی، تامین مالی از طریق بانک‌ها در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از قرارداد‌های این شرکت طی مدت باقی مانده از سال مالی جاری سررسید خواهد شد شرکت قادر خواهد بود از محل منابع داخلی در راستای گسترش فعالیت‌های عملیاتی خود گام بردارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر