بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
سود هر سهم ۱.۱۶۶ ریالی در جیب سهامداران نشست؛

پیش‌بینی ۱۲.۶۹۰تنی محصولات "پتایر"

مقادیر فروش تجمیعی لاستیک بایاس و رادیال در ۶ماهه نخست سال جاری به ۱.۱.۳۱۰ تن رسیده و شرکت پیش بینی کرده که در ۶ماهه دوم سال فروش ۱۲.۶۹۰ تن محصولات لاستیکی را محقق کند.
کد خبر : ۱۹۸۶۹۲

تحول سودآوری

 

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت ایران تایر در سه ماهه دوم سال جاری عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته و از کل سود خالص کسب شده ۶‌ماهه به مبلغ ۳۳۴میلیارد ریال، مبلغ ۲۶۱.۸میلیارد ریال در سه ماهه دوم سال مالی محقق شده است.

افزایش مقادیر فروش در سه ماهه دوم در کنار رشد نرخ‌های فروش در این بازه زمانی موجبات رشد سنگین سودآوری شرکت را فراهم کرده و سود خالص کسب شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سنگین ۴۵۳درصدی داشته است.

مقادیر فروش تجمیعی لاستیک بایاس و رادیال در ۶ماهه نخست سال جاری به ۱.۱.۳۱۰تن رسیده و شرکت پیش‌بینی کرده که در ۶ماهه دوم سال فروش ۱۲.۶۹۰تن محصولات لاستیکی را محقق کند.

نرخ فروش هر تن لاستیک بایاس و رادیال در نیمه نخست امسال به ترتیب معادل ۲۲۸.۷ و ۲۲۱.۹ میلیون ریال بوده است.

تحول سودآوری

این در حالی است که بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه شرکت نرخ فروش هر تن لاستیک بایاس و رادیال در شهریور ماه معادل ۲۴۹ و ۲۳۴ میلیون ریال بوده که این نشان‌دهنده توانایی افزایش مجدد سودآوری شرکت در فصل آینده است.

در نمودار زیر روند فروش، سود عملیاتی و سود خالص شرکت در دو فصل گذشته ارائه شده و افزایش محسوس فروش و سودآوری شرکت در سه ماهه دوم سال مالی محسوس است.

تحول سودآوری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد محسوس مقادیر فروش این تایرساز در سال ۱۳۹۸ اعلام شد؛

ثبات نسبی نرخ تایر در گزارش اسفندماه "پتایر"

فروش ۱۰ ماهه شرکت به ۴.۵۸۷ میلیارد ریال رسید؛

نوسان اندک نرخ فروش محصولات "پتایر"

ارسال نظر