بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
عملکردی ضعیف از "دبالک" در ۶ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸؛

حبابی که بی جهت در حال تخلیه نیست

یکی از نکات قابل توجه این گزارش می‌توان به ادامه سیاست‌های تولید و فروش این شرکت در مدت مورد گزارش بوده به‌طوری‌که همچون ۶ ماهه مدت مشابه سال قبل، بخش عمده فروش شرکت مربوط به فروش گروه دارویی عمومی است.
کد خبر : ۱۹۸۷۰۰

حبابی که بی جهت در حال تخلیه نیست


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در سال مالی ۱۳۹۷، به لطف رشد بیش از ۳۸درصدی درآمد‌های عملیاتی خود و البته شناسایی سود بی کیفیت فروش ساختمان، سودی ۷۷۲ریالی را به ازای هر سهم محقق کرده بود، عملکرد ۶ماهه نخست سال مالی۱۳۹۸ این شرکت خبر از شناسایی تنها ۱۷۷ریال سود خالص به ازای هر سهم بود.

این شرکت که در گزارش سه ماهه نخست سال مالی۱۳۹۸ موفق به تحقق ۲۲.۷میلیارد ریال سود خالص شده بود در عملکرد سه ماهه دوم با شناسایی ۴۳.۸میلیارد ریال سود خالص دیگر، سود خالص ۶ماهه ۶۵میلیارد ریالی را به ثبت رساند.

حبابی که بی جهت در حال تخلیه نیست

از جمله نکات قابل توجه این گزارش می‌توان به ادامه سیاست‌های تولید و فروش این شرکت در مدت مورد گزارش بوده به طوریکه همچون ۶ماهه مدت مشابه سال قبل، بخش عمده فروش شرکت مربوط به فروش گروه دارویی عمومی است.

از دیگر نکات قابل تامل در عملکرد ۶ماهه این شرکت می‌توان به افزایش چشمگیر مقادیر فروش محصولات گروه دارویی عمومی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد که این موضوع یکی موثرترین دلایل شناسایی سود خالص شرکت است.

حبابی که بی جهت در حال تخلیه نیست

اشتراک گذاری :
ارسال نظر