بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
عملکرد مطلوب "کرازی" در ۶ ماهه منتشر شد؛

رشد جالب توجه ۴۵۹درصدی این شیشه‌ساز

شرکت شیشه دارویی رازی در ۶ ماهه نخست سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۴۴۰ میلیارد ریالی و معادل ۵۱۷ ریال به ازای هر سهم شده است.
کد خبر : ۱۹۸۷۵۵

عملکرد مطلوب

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت شیشه دارویی رازی در ۶ماهه نخست سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۴۴۰میلیارد ریالی و معادل ۵۱۷ریال به ازای هر سهم شده است. این سود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد جالب توجه ۴۵۹درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در نیمه نخست امسال به ۱.۱۴۱میلیارد ریال رسیده که ۲۰۰درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

جمع مقادیر فروش شرکت در این مدت به حدود ۲۹هزار تن رسیده که شامل فروش ۲۱.۶۷۸تن انواع شیشه‌های دارویی و غیردارویی در بازار داخلی و ۸.۲۰۵تن شیشه‌های دارویی و غیردارویی در بازار‌های صادراتی بوده است.

عملکرد مطلوب

متوسط نرخ فروش ۶ ماهه نخست محصولات اصلی شرکت و مقایسه آن با آخرین نرخ‌های فروش بر اساس گزارش شهریور ماه شرکت در جدول زیر ارائه شده است:

در جدول زیر روند تغییر فروش، سود عملیاتی و سود خالص شرکت در دوفصل گذشته ارائه شده است.

عملکرد مطلوب

همان گونه که مشخص است روند فروش و سودآوری شرکت در سه ماهه دوم سال جاری روند افزایشی داشته و در حالی که سود خالص محقق شده در سه ماهه نخست امسال به ۱۸۱میلیارد ریال رسیده، این سود در سه ماهه دوم معادل ۲۵۹ میلیارد ریال محقق شده است که نشان‌دهنده افزایش بیش از ۴۰ درصدی سودآوری است.

عملکرد مطلوب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محصولات این دارویی سرد و گرم شد؛

افت نرخ اصلی محصولات "کرازی"

محصولات این دارویی سرد و گرم شد؛

افت نرخ اصلی محصولات "کرازی"

ارسال نظر