بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
این شرکت افزایش ۷۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در سایر درآمد‌های غیرعملیاتی را دلیل کاهش ۴۷ درصدی در زیان خالص اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۸۷۵۷

کاهش ۴۷ درصدی در زیان خالص در

به گزارش بورس نیوز، صنایع ریخته‎گری ایران با سرمایه یک هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

این شرکت در دوره یاد شده، مبلغ ۳۱ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۸۳ درصدی در در شناسایی زیان داشته است.

شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در سال مالی جاری افزایش سرمایه ۲۱۶ درصدی را به ثبت رسانده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در زیان هر سهم ۸۳ درصد کاهش داشته است. 

ین شرکت افزایش ۷۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در سایر درآمد‌های غیرعملیاتی را دلیل کاهش ۴۷ درصدی در زیان خالص اعلام کرده است.

"خریخت" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر