بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
نگاهی به عملکرد "فلوله" در مهر ماه؛

حبابی که همچنان جا برای تخلیه دارد

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران که در ۶ ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۸ موفق به ثبت فروشی ۸۴۲ میلیارد ریالی شده بود در مهر ماه، با فروش ۱۷۷ میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند.
کد خبر : ۱۹۸۸۹۹

نگاهی به عملکرد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید گزارش ۶ماهه شرکت لوله ماشین‌سازی ایران مهر تاییدی بر وجود حباب در بسیاری از سهام ریز و درشت بازار سرمایه در ماه‌های گذشته بود.

تحقق تنها ۴ریال سود خالص در عملکرد ۶ماهه و قیمت‌های در حدود ۱۸۰۰۰ریالی سهام این شرکت اگر چه تا حدودی گویای افت در حدود ۴۰درصدی هفته‌های اخیر بوده، اما افت قیمت لوله‌های‌نشکن این شرکت در مهرماه نیز شرایط نامطلوب این شرکت را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران که در ۶ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۸ موفق به ثبت فروشی ۸۴۲میلیارد ریالی شده بود در مهرماه، با فروش ۱۷۷میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند.

نگاهی به عملکرد

همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود کاهش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در مهرماه در مقایسه با شهریورماه از اصلی‌ترین دغدغه‌های سهامداران شرکت در ماه‌های آتی خواهد بود.

لازم به ذکر است، شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در ۷ماهه نخست سال مالی۱۳۹۸ موفق به ثبت فروش ۱.۱۰۹میلیارد ریالی و ۹.۳۶۶تنی لوله‌های نشکن شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
شرکت لوله و ماشین سازی ایران اعلام کرد؛

افزایش سرمایه "فلوله" شاید به زودی

در دوره ۹ ماهه اتفاق افتاد؛

بیش از ۵ میلیارد ریال سود خالص "فلوله"

افزایش نرخ‌های چشمگیر، جور کاهش مقادیر فروش را کشید؛

ادامه روند حباب گونه قیمت سهام "فلوله "

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

چوب بی‌خیالی بر سر کم تجربه‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
اقا زور نزن فلوله را برای زمین هاش می خرند . برای تجدید دارایی می خرند. وقتی سود بالای 300 تومانی ساخت قیمتش بالای 3000 تومانه . اونقت بیا تحلیل از سود بزن.