بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
ادامه روند نگران‌کننده این آلومینیوم‌ساز؛

گزارش ۶ ماهه "فایرا" خیال سهامداران را آسوده کرد

علی رقم کاهش نرخ فروش و حتی با احتمال بالای افت مجدد نرخ‌های فروش به دلیل افت محسوس قیمت دلار و شاید نرخ‌های جهانی، مقایسه مجموع مبالغ با مدت مشابه سال گذشته، نشان از رشد چشمگیر درآمد‌های شرکت دارد
کد خبر : ۱۹۸۹۹۶

 

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از افت معنادار محصولات شرکت آلومینیوم ایران در مرداد ماه و شهریور ماه سال جاری، گزارش منتشر شده این شرکت از عملکرد مهر ماه نیز نشان از ادامه دار بودن کاهش نرخ‌های محصولات دارد.

گزارش ۶ ماهه

با این حال گزارش مناسب شش ماهه این شرکت و شناسایی ۷۱۵ ریالی سود خالص به ازای هر سهم در این مدت تا حدودی خیال سهامداران را از عدم افت محسوس قیمت سهام این شرکت را آسوده کرده است.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌گردد، در عملکرد مهر ماه شرکت شاهد کاهش نرخ فروش تمام محصولات شرکت آلومینیوم ایران در مقایسه با تیر ماه می‌باشیم.

در مجموع علی رقم کاهش نرخ‌های فروش این شرکت در ماه گذشته و حتی با احتمال بالای افت مجدد نرخ‌های فروش به دلیل افت محسوس قیمت دلار و شاید نرخ‌های جهانی محصولات، مقایسه مجموع مبالغ فروش ۷ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از رشد چشمگیر درآمد‌های شرکت دارد.

گزارش ۶ ماهه

در مجموع کل درآمد‌های مهر ماه شرکت ۳.۷۴۰ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با ۱۶.۶۷۵ میلیارد ریال مجموع فروش ۶ ماهه نخست سال، پوششی مناسب محسوب می‌گردد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خیال سهامدار از عدم افت قیمت سهام آسوده شد؛

کاهش مقادیر فروش، دغدغه جدید "فایرا"

خیال سهامدار از عدم افت قیمت سهام آسوده شد؛

کاهش مقادیر فروش، دغدغه جدید "فایرا"

ارسال نظر