بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
۱۸آبان تاریخ تکرار دورهمی غول صنعتی اراک؛

پای خصوصی‌سازی در "هپکو"

فرآیند قانونی تغییر سهامدار هنوز انجام نشده و سازمان خصوصی باید پاسخگو برگزاری مجمع باشد.
کد خبر : ۱۹۹۱۸۹

اسدالله احمدپور، سهامدار عمده هپکو

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی شرکت تولید تجهیزات سنگین تپکو امروز برگزار شد و مقرر شده تا در تاریخ ١٣٩٨/٠٨/١٨ باردیگر سهامداران این شرکت، دورهم جمع شوند.

به گزارش بورس‌نیوز، اسدالله احمدپور، سهامدار عمده هپکو اظهار کرد: نباید همدیگر را متهم کنیم؛ درست می‌گویید ما باید نقطه ضعف خودمان را هم اعلام کنید تا در راستای برطرف ساختن آن تلاش کنیم؛ از هپکو کنار نخواهم کشید.

وی ادامه داد: تا حالا همه آن‌هایی که آن طرف ایستاده بودند پشت ما پنهان شدند و هم‌اکنون نهاد نظارت را بر عهده خواهیم گرفت و با تمام تجربه‌ای که وجود دارد برای بهبود هپکو به میان می‌آییم.

احمدپور اظهارکرد: بنده کیسه‌ای برای این شرکت ندوخته‌ام و به‌عنوان کسی که عمری در این صنعت گذاشته و برای اعتلای هپکو جلو آمده‌ایم؛ در یک سال‌و‌نیم گذشته مدیران ما مگر در این شرکت مستقر بودند؟ ؛ هرجا که پا کج گذاشتند من جلوی آن‌ها ایستاده‌ام. همین الان چند پرونده در دادگاه‌ها علیه چند نفر وجود دارد ؛ تنها قسمتی که ممکن است باعث پیشرفت هپکو شود و از این وضع خارج شود سهامداران هستند چون آگاه و هوشیار هستید.

سوال یک سهامدار: آیا فقط پایداری ما مهم است؟
احمدپور گفت: من در این دو سال واقعا به عنوان کسی که در این حرفه کار کردم تلاش‌های زیادی انجام دادم. اگر به تک تک آنها بپردازیم وقت زیادی می‌برد؛ خود شما هم می‌دانید که در این مدت ما همراه شما بودیم. باید استان همت کند، مسئولین توجه کنند که چرا در این دو سال با این همه تلاش یک قراردادی منعقد نشده است. 

بر اساس شایعه‌هایی مبنی بر آنکه این مجمع به حد نصاب نرسیده و قرار است که ۱۸آبان ماه این مجمع باردیگر برگزار شود.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی چهره نام آشنای اتاق بازرگانی که به تازگی مدیرعاملی هپکو را قبول کرده نیز در این خصوص گفت: فرآیند قانونی تغییر سهامدار هنوز انجام نشده و سازمان خصوصی باید پاسخگو برگزاری مجمع باشد.

از سوی دیگر شنیده شده که روغنی این قول را از سوی وزیر اقتصاد ارائه داده که شرکت هپکو دیگر به فرد واگذار نمی‌شود بلکه واگذاری این شرکت به مجموعه‌ای شناسنامه‌دار صورت خواهد گرفت.

ضمن آنکه برای تولید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در هپکو تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد که اگر کار تولید در این مجموعه آغاز شود، کارگر هم به آینده شغلی خود امید پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهندس شاهین
Belgium
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
مهندس احمدپور بهمراه آقازاده کیارش احمدپور حتی سواد و دانش کافی برای اداره شرکت هیدرواطلس را ندارند و با انواع و اقسام بدهی بیمه و مالیاتی این امر را ثابت کرده اند.همانطور ک نماینده محترم اراک در صحن مجلس فرمودند ایشان برای اداره هپکو اهلیت ندارند.امید است که از این به بعد صنعت تولید کشور از حیث آفتهایی مانند ایشان پاک شود تا بدنه تولید سوراخ سوراخ نشود