بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
پلی اتیلن سبک خطی این پتروشیمی زیر ذره‌بین رفت؛

"شکبیر" و نرخ میانگین ۸۸.۸۰۷ میلیون ریالی

تقاضای ۴.۲۰۲ تنی و معاملات ۳.۱۰۲ تنی این محصول در هفته گذشته، با نرخ میانگین ۸۸.۸۰۷ میلیون ریالی و با کاهش ۰.۵ درصدی نسبت به هفته قبل از آن صورت گرفت.
کد خبر : ۱۹۹۲۳۹

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که گذشت همانند هفته منتهی به یک آبان‌ماه، ۳.۱۰۲ هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در بورس‌کالا عرضه کرد.

تقاضای ۴.۲۰۲ تنی و معاملات ۳.۱۰۲ تنی این محصول در هفته گذشته، با نرخ میانگین ۸۸.۸۰۷ میلیون ریالی و با کاهش ۰.۵ درصدی نسبت به هفته قبل از آن صورت گرفت و ارزش معاملات آن نیز با توجه به کاهش نرخ‌های فروش به ۲۷۵ میلیارد ریال رسید.

همچنین در این هفته شاهد عرضه ۴۵۰۰ تن محصولات پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با ثبت تقاضای ۱.۲۷۰ تنی همراه بود که در نهایت منجر به معاملات ضعیف ۱.۰۱۰ تنی شد که نسبت به هفته گذشته با کاهش ۹۹۰تنی همراه بود.

نرخ این محصولات نیز با کاهش نامحسوس در مقایسه با هفته قبل به ۹۷.۲۵۵ میلیون ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات آن به ۹۸میلیارد ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات و همچنین نمودار چند ماه اخیر قیمتی محصولات پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک خطی شرکت ارائه شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش فروش پلی اتیلن سنگین در دفاتر این پتروشیمی ثبت شد؛

"شکبیر" به رنگ صعود درآمد

تقاضایی که بیش از حد عرضه‌ها بود؛

"شکبیر" و افزایش ۱.۴۶۲ تنی معاملات

ارسال نظر