از سوی وزیر نفت انجام شد؛
انتصابهای جدید در وزارت نفت
از سوی وزیر نفت در احکام جداگانه، نصرت رحیمی و محمد آقایی تبریزی بهعنوان اعضای هیات امنای صندوقهای بازنشستگی، پسانداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب شدند.

به گزارش بورس نیوز، در حکم بیژن زنگنه آمده به نصرت رحیمی آمده است: «به استناد بند۶ ماده ۸ اساسنامه «صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» مصوب سوم مهرماه ۱۳۹۸ هیئت محترم وزیران، باتوجه به تعهد و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان عضو هیات امنای صندوقها انتخاب میشوید.
انتظار دارد در این مسئولیت، به عنوان امین اموال صندوقها، همواره رعایت کامل مصالح و منافع اعضا را در تصمیمگیریهای خود مدنظر داشته باشید. از خداوند قادر متعال برای جنابعالی توفیق مسئلت میکند.»
زنگنه در حکم مشابهی، محمد آقای تبریزی را نیز بهعنوان عضو دیگر هیات امنای صندوقها منصوب کرد
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
از سوی معاون وزیر نفت در امور گاز انجام شد؛
انتصاب سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی
از سوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران صورت گرفت؛
انتصاب مدیرعملیات و سامانه هوشمند سوخت
از سوی معاون وزیر نفت در امور گاز صورت گرفت؛
انتصاب مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران
گزارش ساعت پنج و نیم عصر؛
"برق" از کله وزیر نیرو پرید/ راه در رو در بُنبست توانیر
از سوی معاون وزیر نفت در امور گاز انجام شد؛
انتصاب سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی
از سوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران صورت گرفت؛
انتصاب مدیرعملیات و سامانه هوشمند سوخت
از سوی معاون وزیر نفت در امور گاز صورت گرفت؛
انتصاب مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران
گزارش ساعت پنج و نیم عصر؛
"برق" از کله وزیر نیرو پرید/ راه در رو در بُنبست توانیر ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه