بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
در حالی که معاملات از منفی به سمت مثبت در حال حرکت بوده گویا مطابق انتظار، خودرویی‌ها این بار سوار بر معاملات سهامداران شده‌اند.
کد خبر : ۱۹۹۴۰۱

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در ساعات ابتدایی معاملات بازار سرمایه، روند بازار حرکتی کاهشی را در پیش گرفته بود اما؛ در حال حاضر شاهد جایگزین شدن مسیر سبز و رشد تقاضا در بسیاری از نمادها هستیم و بازار از رخ قرمز خود کمی دور شده تا شاخص کل تا به این لحظه ۲۰۰واحد مثبت شود.

ترکیب جذاب در

در روز سرخ بازار، "حقوقی‌ها" نماد‌های شاخص‌سازی همچون «وبملت» و «وپاسار» را در صدر لیست خرید قرار داده و در این بین، «وتجارت» نیز به این دورهمی اضافه شد.

ترکیب جذاب در

بر اساس این گزارش، با نگاهی به آن‌سوی بازار مشاهده می‌شود که «خساپا» و «خریخت» نیز از طرف این قشر معامله‌گران، با عرضه مواجه شده‌ و پس از این دو نماد، «ونوین» سومین سهم پرعرضه از سوی حقوقی‌ها لقب گرفت.

ترکیب جذاب در

از طرف دیگر با نگاهی به تابلوهای بازار نباید فراموش کرد که «وتجارت» پرعرضه‌ترین سهم بازارسرمایه تا به این لحظه بود و «خساپا» و «وبصادر» نیز در کنار این بانک ایستادند.

ترکیب جذاب در

همچنین باید اشاره داشت که صف تقاضای بالا برای خرید تازه وارد فرابورس، «وآوا» بسیار بالا بود و پس از این سهم عرضه‌اولیه‌ای، «فاراک» و «خریخت» جای گرفته‌اند.

ترکیب جذاب در

اشتراک گذاری :
ارسال نظر