بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
پیشنهاد افزایش سرمایه این بانک از محل سود تسعیر ارز؛

"وبملت" ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی می‌شود

با توجه به اعلام بانک مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی‌ها و همچنین احتمال شناسایی مجدد سود تسعیر ارز در سال جاری، اخبار افزایش سرمایه "وبملت" به همین جا ختم نمی‌شود.
کد خبر : ۱۹۹۵۶۹

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، هیئت مدیره شرکت "بانک ملت" پیشنهاد افزایش سرمایه به مبلغ ۸۰ هزار میلیارد ریال را از محل اندوخته‌ها را ارائه کرده است.

بر این اساس، سرمایه بانک از مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال، با ۸۰ هزار میلیارد ریال افزایش که معادل ۱۶۰ درصد سرمایه فعلی است، به ۱۳۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

این افزایش سرمایه از محل سود ناشی از تسعیر ارز سال ۱۳۹۷ "بانک ملت" صورت خواهد گرفت. با این حال، با توجه به اعلام بانک مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی‌ها و همچنین احتمال شناسایی مجدد سود تسعیر ارز در سال جاری، افزایش سرمایه‌های مجدد در طول یک سال آینده در این بانک را شاهد خواهیم بود.

اجرایی شدن افزایش سرمایه فوق منوط به موافقت بانک مرکزی، سازمان بورس و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بانک خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
قطار افزایش سرمایه به ایستگاه ساوه رسید؛

"خفنر" در زمین تجدید ارزیابی

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

به تجدید ارزیابی‌ها، بیش از حد وزن ندهید!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس.اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
سلام.با.توجه.به.پتانسیل.بالا.وبملت.وترازهای.و.امارهای.داده.شده.اولا.ارزش.هر.سهم.وبملت.دو.سه.برابری.فیمت.فعلی.ارزش.دارد.ولی.اقدامی.برای.تعین.قیمت.سهم.نشده.دوم.با.دارایی.و سود.تسعیر.تا.کنون.افزایش.سرمایه.تاخیر.شده.چون.به.پایان.سال.مالی.منتهی.به.اسفند.۹۸.نزدیک.شدییم.وقت.زیاد.نماده.وسلام