بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
عضو هیات مدیره موظف شستا در گفتگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تبدیل از "بنگاه‌داری" به "سهامداری"

از جمله رویکردهای اصلی و در اولویت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تبدیل از "بنگاه داری" به "سهامداری" با ورود به بازار سرمایه است.
کد خبر : ۱۹۹۶۳۷
 
تبدیل از
 
 
رضا مسرور، عضو هیات مدیره موظف شستا در خصوص ورود در بازار سرمایه، به بورس نیوز گفت: از جمله رویکرد‌ها و اولویت‌های اصلی این شرکت تبدیل از "بنگاه داری" به "سهامداری" است. 

وی ضمن اشاره به ورود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) طی دو ماه آینده در "بورس" عنوان کرد: طی ماه‌های آتی سه مجموعه از هلدینگ‌های شستا نیز در بازار سرمایه ورود خواهند کرد.
 
 
 
 
 

مسرور به برنامه‌های طراحی شده شستا در خصوص واگذاری‌ها اشاره داشت و افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده بخشی از شرکت‌های زیر مجموعه ادغام و بخش دیگر واگذار شود که طبق برنامه در حال انجام است.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
انتقاد به شفاف‌سازی‌های نصفه و نیمه
"سوژه از شما ،پیگیری از ما" تا «کرمان»؛
انتقاد به شفاف‌سازی‌های نصفه و نیمه
"سوژه از شما ،پیگیری از ما" با مدیرعامل کارگزاری باهنر؛
مراحل فروش قطعی نشده است
"سوژه از شما، پیگیری از ما"
"ملی حفاری" از لیست خصوصی‌سازی حذف نشد
ارسال نظر
captcha