بالاخره "تپکو" واگذار شد
بیش از ۱۲ میلیارد سهم هپکو به سازمان خصوصیسازی واگذار شد.
به گزارش بورس نیوز، بعد از کشوقوسهای فراوان در رابطه با خصوصیسازی هپکو و ایجاد مشکلات متعدد برای این شرکت، در نهایت ۱۴ آبان ماه بیش از ۱۲ میلیارد سهم این شرکت تولیدی به سازمان خصوصیسازی واگذار شد و در سامانه کدال به ثبت رسید.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
۱۸آبان تاریخ تکرار دورهمی غول صنعتی اراک؛
پای خصوصیسازی در "هپکو" ۱۸آبان تاریخ تکرار دورهمی غول صنعتی اراک؛
پای خصوصیسازی در "هپکو" ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه