بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش خبر داد:

رشد ۸۰درصدی فروش در مهمترین شرکت دارویی شستا

میزان تولیدات کارپول یک میلیون عدد در هفته است و با ادامه این روند از ابتدای سال آینده میزان تولید به دو برابر سطح فعلی خواهد رسید.
کد خبر : ۱۹۹۸۲۱

 

 وحید محلاتی، مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش، از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی شستا، از پیش‌بینی فروش ۷۵۰ میلیارد تومانی این شرکت تا پایان سالی جاری خبرداد.

 به گزارش بورس نیوز، محلاتی در گفت‌وگویی با اشاره به غیر فعال نبودن خط تولید مواد حاجب در این شرکت گفت امسال با واردات مواد اولیه خط تولید این مواد راه‌اندازی و فعال شده است.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان غذا و دارو، در نیمه دوم سال جاری بخش اعظم و در سال آینده تمام حاجب‌های مورد نیاز کشور در داروپخش تولید می‌شود.

محلاتی در ادامه با بیان اینکه شروع این فعالیت‌ها از مردادماه سال جاری بود، گفت: در حال حاضر میزان تولیدات کارپول یک میلیون عدد در هفته است و با ادامه این روند از ابتدای سال آینده میزان تولید به دو برابر سطح فعلی خواهد رسید.

 مدیرعامل داروپخش با اشاره به فروش 360 میلیارد تومانی این شرکت در شش ماهه اول سال جاری از رشد ۸۰ درصدی فروش این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: چنانچه در تامین مواد اولیه با مشکلی مواجه نباشیم می‌توانیم برای فروش بیش از ۷۵۰ میلیارد تومانی در شش ماهه دوم سال برنامه‌ریزی کنیم.

 وی تامین ارز برای واردات را از مشکلات عمده دانست و افزود: در سال گذشته به‌دلیل ارزیابی‌های بانک مرکزی با مشکل عدم تخصیص ارز جهت تامین مواد اولیه مواجه شدیم که خوشبختانه این مشکلات در حال حاضر برطرف شده‌است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر