بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

پرداخت سود "کرمان" شاید در زمانی دیگر

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان زمان پرداخت سود به سهامدارانش را تغییر داد.
کد خبر : ۲۰۰۱۹۵
نویسنده :
مینا علیزاده

پرداخت سود

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان زمان پرداخت سود را تغییر داد.
بر این اساس، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ نسبت به تعداد سهام شان می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین سهامداران حقوقی ازتاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ می‌توانند سود مذکور را دریافت کنند.

گفتنی است، ۱۷۰ریال به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم می شود.

پرداخت سود

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ابراهیم باقری
United States of America
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ما که خسته شدیم22سال پیش من رفتم20هزاتومان خریم تازه اوراق پیدا کردم گم کرده بودم اونقدر خوشحال بودم

رفتیم بورس بله بعداز22سال شد 6ملیون باز این خوبه

70هزارتومان22سال پیش اوراق توصعه ایران گرفته بودم
بخدید دوزدبازار اونم شد
1.5میلیون
خستنه باشید واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
سلام میخواستم بدونم شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمرا استان کرمان چقدر افزایش سهام داشته مثلا من ۲۵ سال قبل ۱۰۰ عدد سهام خریدم الان چندتا شده است
ناشناس
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
سلام منم مثل شما100عددداشتم چندروز پیش رفتم کرمان سوال کردم شدبود414سهم
الهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
سلام من سال ۷۵ از طریق بانک ملت ۳۰۰ عدد سهم کرمان خریدم الان میخوام بدونم چندتا شده است مچکرم.
رضا
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز شماره واتساپش اینه ۰۹۱۳۸۴۲۰۶۵۶ یه فرم هم گذاشته اونو باید پر کنی و به فکس زیرش بفرستی یا واتساپ کنی به همین شماره. موفق باشی.
مرضیه
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مادره منم داره شده ۲۵۶۸تا... اما نمیدونم چه قدر پولش میشه
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
من ۲۲ سال پیش ۵۰۰ سهم خریدم به ارزش ۵۰۰۰۰ هزار تومان الان سودش چنده؟ممنون میشم کسی جواب بده
رضا
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز شماره واتساپش اینه ۰۹۱۳۸۴۲۰۶۵۶ یه فرم هم گذاشته اونو باید پر کنی و به فکس زیرش بفرستی یا واتساپ کنی به همین شماره. موفق باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
سلام خسته نباشید من از سال ۷۶ چیزی نزدیک به ۱۰۰۰سهم خریدم
بعد تو کل این سالها سودی دریافت نکردم
چجوری میتونم سود سهام دریافت کنم
ممنون میشم جواب بدین
رضا
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز شماره واتساپش اینه ۰۹۱۳۸۴۲۰۶۵۶ یه فرم هم گذاشته اونو باید پر کنی و به فکس زیرش بفرستی یا واتساپ کنی به همین شماره. موفق باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
سلام اقا این آدرس سعادت آباد من مراجعه کردم ،اونجا دفتر پستی شده و شماره تلفن های دفتر تهران هم یا اشغاله یا کسی جواب نمیده۲۲۰۸۰۹۴۲،لطفا جواب ما سهامدارها را بدهید ما ۲۵سال پای شما ‌ایستادیم این حق ما نیست که کسی جواب ما را نده ،گناه که نکردیم سهام شما را خریدیم آدرس و تلفن درست بدید
رضا
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز شماره واتساپش اینه ۰۹۱۳۸۴۲۰۶۵۶ یه فرم هم گذاشته اونو باید پر کنی و به فکس زیرش بفرستی یا واتساپ کنی به همین شماره. موفق باشی.
نادر
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
الان دفترش در مهستان شهرک غرب هست .
منصور ضیایی شیرکلایی
Singapore
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
منصور ضیایی شیرکلایی شاعل ذغالسنگ کرمان که حدود 25 سال قبل از زمان اشتغال سهامدار با کدسهاداری 202936 توسعه استان کرمان هستم با توجه به اینکه سال 79 به البرز مرکزی منتقل شدم ادرسم تغییر نموده چگونه می توانم اطلاعات از سهام داشته باشم لطفا راهنما بی کنید
رضا
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز شماره واتساپش اینه ۰۹۱۳۸۴۲۰۶۵۶ یه فرم هم گذاشته اونو باید پر کنی و به فکس زیرش بفرستی یا واتساپ کنی به همین شماره. موفق باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
سلام.
لطفا راهنمایی نمایید.کسی که در سال75سهام خریده است الان از کدام سایت میتوانیم بررسی و چک کنیم ؟ایا باید کد بورس داشته باشیم؟
رضا
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما اول سجام ثبت نام کن بعد برو دفتر پیشخوان برای احراض هویت بعد کد بورسی برات پیامک میشه میتونی تو سایت ddn تعداد سهامتو و ارزششو ببینی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
سلام خسته نبتشيد اگر بخوام سهامم را بفروشم كارگزاري در تهران ميشه معرفي كنيد
بهمن قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
سلام شرکت در تاریخ 1399/03/31 افزایش سرمایه داشته و حق تقدم سهام به اینجانب تعلق گرفته .چطور میتوانم گواهینامه حق تقدم سهام را بگیرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ببخشید بعد از شکست شدن سهم تعدادی سهم بمن داده شده ولی به تعداد سپرده اظافه نشده چگونه باید اون سهم به تعداد سپرده اظافه کنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوستان عزیز شاید این موضوع کمکتون کنه. اگه سهامتون مال خیلی وقت پیشه و از تعداد و سود و ارزشش خبر ندارید اول باید تو سامانه سجام ثبت نام کنید بعد از دریافت کد باید برید دفتر پیشخوان برای احراض هویت یا اینکه اینترنتی خودتون احراض هویت بگیرید بعد براتون کد بورس میاد میتونید تو سایت ddnتعداد و ارزششو ببینید. اگر هم سودشو میخواهید یا مشخصات تغییر کرده
دوست عزیز شماره واتساپش اینه ۰۹۱۳۸۴۲۰۶۵۶ یه فرم هم گذاشته اونو باید پر کنی و به فکس زیرش بفرستی یا واتساپ کنی به همین شماره. موفق باشی. امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
من یکی از سهامداران طلایی هستم .تقریبا ده سال پیش رفتم دفتر شرکت طلا یک خانم روی یک سر برگ تقویم سه هزار سهام به جا سودم نوشت داد به من گفت گم نشود این سه هزار سهم است حال چگونه باید این سه هزار سهم به اصل سهام اضافه کنم لطفا راهنمایان کنید
جمال رضایی کد بورسی رضا۱۷۸۲۵
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
سلام نمیدونم فکر کنم بیش از ۲۵ سال پیش ۱۰۰هزارتومن توسعه کرمان خریدم.الان شده ۴۰۱۴ سهم .
الان حدود ۳۰۰۰سهم نوشته حق تقدم و یکجا نوشته ، کرمانج !
حالا این سهام جایزه است یا حق تقدم . تکلیف ما شهرستانی ها (مشهد مقدس)چیه ؟؟؟هیچکس در شرکت جواب زنگ های ما رو نمیده !!!راهنمایی کنید لطفا
فرهاد شمس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
باسلام وخسته نباشید بنده ب واتساپ مراجعه کردم فرم مد نظرو دیدم ججسارتا چ جوری فرمو پر کنیم چون توی پروفایلشون هست نمیشه استفاده کرد اگر فرم جایی موجود هست راهنمایی کنید ممنون
سعید سلطانی
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
برای دریافت فرم ارسال شماره حساب توسط سهامداران که در تاریخ دهم تیر 1399 در سایت کدال (https://codal.ir/) قرار داده شده ، وارد سایت کدال بشوید و منوی جستجوی اطلاعیه ها را انتخاب کرده و کد ن-81 را تایپ کنید تا اطلاعیه «درخواست تکمیل مشخصات سهامداران» نمایش داده شود. سپس اطلاعیه را دانلود کنید. البته پس از دانلود می بینید که فرم دانلود شده به نام «فرم اعلام درخواست سود سهام » است. پس از تکمیل فرم ، آن را به شماره معرفی شده در اطلاعیه فکس کنید.
(شماره فكس شركت جهت ارسال فرم به کرمان 32732171-034) (شماره فكس شركت جهت ارسال فرم به تهران 88195691-021).
همچنین، به گفته یکی از مقامات دفتر اصلی شرکت توسعه و عمران که در کرمان است ، سهام جایزه تا چند هفته دیگر به طور اتوماتیک به سهام فعلی اضافه می شود (یعنی نیازی به پر کردن فرم تبدیل حق تقدم به سهام نیست).
مهسا پرواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
من مهسا پرواز در سال ۱۳۷۶ در مراغه سهام طلایی توسعه عمران کرمان خریداری کردم واز سرنوشت سهام اطلاعی ندارم با مراجعه به آدرس نمایندگی در تهران متوجه شدم که از آنجا رفته اند به شماره واتساپ تهران هم پیام دادم نتیجه نگرفته ام کد بورسی من پرو ۰۷۴۰۵ میباشد لطفا سهام رو در کد بورسیم لحاظ نمایید
ابراهیم باقری
United States of America
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سلام من چه جوری این سهام بفروشم بعد از22سال چه کنیم
ابراهیم باقری
United States of America
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سلام من چه جوری این سهام بفروشم بعد از22سال چه کنیم
ابراهیم باقری
United States of America
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سلام من چه جوری این سهام بفروشم بعد از22سال چه کنیم
مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سلام .سال ۷۵ از شرکت توسعه کرمان ۱۰۰ سهم خریدم میشه بگید ارزشش الان چقدرشده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
سلام من سال تاییس سیصد سهم خریدم سی هزار تومان دوسال بعد سود ی گرفتم دیگ از شرکت خبر ندارم چه کار کنم سودم را بگیرم یابفروشم تلفنها را جواب نمیدن لطفا راهنمایی کنید
مهرداد
Germany
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
سلام وقت بخیر ؟پدرم سهام طلایی دارن ولی فوت شدن می خواستم بدونم سهامشون چی میشه؟
مریم گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
سلام.پدر من چندین سال پیش سهام قند کرمان رو خریده والان ایشون فوت شدن.من چطور میتونم بفهمم چقدر سهام دارن چجوری میشه فروختش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
وقتی کسی جوابگو نیست چه دیدگاهی بیان کنیم اصلامعلوم نیست کی باید جوابگو باشه؟
محمدرضا
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
سلام من سال ۹۹ سهامم روفروختم وتعداد کمی رونگه داشتم الان تعداد سهام من به ۸۰۰۰ رسیده ولی قیمت ۸۰۰هزارتومن میشه توضیح بدید چرا قیمت اینقدر کمه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
سلام : ادرس فعلی دفتر کرمان کجاست
خالقی
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
کرمان، حافظ ۱۱
شماره تماس
03432732173
از ساعت 8 تا 14
خالقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
آدرس سهام طلایی یا همان توسعه و عمران استان کرمان:
کرمان ، خیابان حافظ، کوچه ۱۱
شماره تماس
03432732172
03432732173
از ساعت 8 تا 14
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
سلام من سهام کرمان داشتم فروختم الان ۵۰۰ تا حق تقدم دارم برای تبدیل به سهام باید کاری کنم یا خودش تبدیل میشه ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره جواب بده
علی صالح نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سلام من ۲۸۹ سهم کرمان گرفته بودم الان شده ۶۰۸ سهم میخاسم بدونم این بخاطر افزایش سرمایس؟؟ چند درصد افزایش سرمایه داشته
محبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
سلام این چه سهام طلایی است نه جواب تلفن می دن نه سود پرداخت می شه دو بار تا حالا فرم اعلام سود سهام ارسال کردم ولی جواب شنیدم
یداله محبی
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
سلام تگلیف سود سهام چی می شه من دو بار فرم پر کردم ولی کسی جواب گو نیست لطفا رسیدگی کنید
سميه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
سلام
من وارد سايت ddnشدم و سهاممو انتقال دادم به پرتفويم فقط تعدادي حق تقدم هم بود چطور اونارو تبديل به سهم كنم ?
موسی کریمی بی بالان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
سلام.ما به کجا مراجعه کنیم تکلیف سهام ما ه می شود پس از 23 سال لطفا با آین شماره تماس بگیریید 09228745736 کریمی
محمد تانوردی نسب
Korea (the Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سلام من ۵۰۰ سهم داشتم همان سال اول سود دادن ولی چند ماه پیش تمام سهام فروختم ولی سهام جایزه دارم ۱۷۰۰تا الان که سهام جایزه دارم آیا من بابت چند سالی که سود نگرفتم به من تعلق می گیره یا همان جایزه سودش است
محمد تانوردی نسب
Korea (the Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سلام من ۵۰۰ سهم داشتم همان سال اول سود دادن ولی چند ماه پیش تمام سهام فروختم ولی سهام جایزه دارم ۱۷۰۰تا الان که سهام جایزه دارم آیا من بابت چند سالی که سود نگرفتم به من تعلق می گیره یا همان جایزه سودش است
محمد تانوردی نسب
Korea (the Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سلام من ۵۰۰ سهم داشتم همان سال اول سود دادن ولی چند ماه پیش تمام سهام فروختم ولی سهام جایزه دارم ۱۷۰۰تا الان که سهام جایزه دارم آیا من بابت چند سالی که سود نگرفتم به من تعلق می گیره یا همان جایزه سودش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
همش پیام می دهید فرم پر کنید من سه بار پر کردم ارسال کردم به دفتر کرمان اگر شما جواب شنیدید ما هم شنیدیم نه جواب تلفن می دن این چه شرکتی که همه سر کار گذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
سلام سودسهام کرمان به کدام بانک واریزمیشود
سید منصورروح الامینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
سلام برای فروش سهام باید چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
سلام آقا این چه شرکتی است نه جواب تلفن می ده دو فرم سود سهام پر کردم فکس هم شده چرا جواب مردم نمی دین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
سلام بنده سال تاسیس شرکت توسعه و عمران استان کرمان تعداد 200 سهم از طریق بانک ملی منوجان و 1000 سهم هم از طریق مدیریت آموزش و پرورش شهرستان منوجان خریداری نمودم وتا کنون متاسفانه هیچ سودی دریافت نکرده ام و مسئله مهمتری که با آن مواجه هستم اینه که سهامم را نه در پرتفوی کارگزاری خود و نه در سجام رویت نمیکنم و از تیرماه 99 تا کنون پی گیر موضوع هستم ولی به جزء پاس کاری بین تهران و کرمان و وعده های تو خالی تاکنون چیزی دستگیر بنده نشده است ، لطفا مشکل بنده و امثال بنده را حل نمائید .
قربانزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
سلام خسته نباشید پدرمن درسال 1379ازکرمان خودروسهام خریداری کرده وکاغذش رو گم کردیم و چندسال هیچ اطلاعی از وضعیتش نداریم الان ما چجوری بفهمیم سهام پدرم ارزشش چقدره?
ممنون میشم جواب بدید