بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به کاریزمایی که کارگزاری برای یک سبدگردان ایجاد کرد تا شایعاتی از نوع افزایش سرمایه.
کد خبر : ۲۰۰۲۰۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها امروز شنیده که بسته‌ای به مقصد ملاصدرا پُست شده که گویا یکی از کارگزاری‌ها خرید و فروش شده و باید مُهر تایید اهالی ملاصدرا بر آن زده شود، حال باید دید که این سبدگردان با توجه به رونق معاملات بازار‌سرمایه می‌تواند از این کارگزاری کره بگیرد یا خیر.

وقتی پای خیلی‌ها گیر است...

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که ۳ تن از مدیران اسبق وزارت بهداشت بازداشت شده‌اند که علت این بازداشت، فساد در پرونده یکی از شرکت‌ها و سهامداری یکی از پالایشگاه‌های بورسی بوده است.
همچنین ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی نیز در میان سهامدار شرکت مذکور دیده می‌شوند، گویا تمامی سهام و سود سال‌های ۸۷ تا ۹۲ سهامداری در پالایشگاه نفت اصفهان هم به شرکت مذکور انتقال یافته است.

صد رحمت به روس‌ها
با وجود تمام حمایت هایی که در چند سال گذشته، از همسایه شرقی و غربی مان بعمل آوریم، حالا که پای تجارت آزاد به میان آمده، عراق و افغانستان تمایلی به انعقاد قرارداد تعرفه ترجیحی نشان نداده اند. صد رحمت به روس ها که قرارداد تعرفه ترجیحی را امضا کردند و اندونزی و مالزی که فعلا پای میز مذاکره نشسته اند.

شنیده ها و شایعات امروز، " غير معتبر و فقط جهت بررسی"
خبر‌ها حاکی از افزایش سرمایه ۲۲۰۰درصدی «خودرو» از محل زمین و زیر مجموعه سرمایه‌گذاری‌ها دارد اما این دروغ را راست ندانید شاید... 

افزایش سرمایه «خساپا» ۲۲۰درصد گفته شده و باید منتظر اعلام رسمی از طریق شرکت باشیم.

«رنیک» علاوه بر افزایش سرمایه‌ای که اعلام شده است خبر‌ها مبنی بر تعدیل سود از محل نرخ تسعیر ارز ۳۰۰-۳۵۰ تومانی برای هر سهم حکایت دارد.

شنیده‌ها از دو پالایشی «شبریز» و «شبندر» حکایت از افزایش سرمایه این دو شرکت از محل سود انباشته دارند.

شنیده‌ها حاکی از صحبت‌های افزایش سرمایه «شپلی» در مجمع هفتگی هیئت مدیره به مقدار ۱۸۰درصد از تجدید ارزیابی بوده و گفته می‌شود این افزایش سرمایه تا انتهای ۹۸ عملیاتی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

کارمند‌های فئودال

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

وقتی کنتور پرید...

خرید سهام اولویت نخست سرمایه‌گذاران؛

استراتژی سهامداران

کارشناسان در گفتگو با بورس نیوز مطرح کردند:

حذف ارز دولتی

ارسال نظر