بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
فرزاد ارزانی مدیر عامل فولاد هرمزگان با اشاره به بومی سازی در فولاد هرمزگان گفت: ما حرفمان را از شعار به عمل تبدیل و حدود ١٢هزار قطعه را بومی سازی کردیم.
کد خبر : ۲۰۰۲۱۷

به گزارش بورس نیوز، نرم افزاری در کشور در خصوص بومی سازی طراحی شده است که نیاز‌های صنایع در حوزه قطعات و مواد اولیه در آن ثبت میشود و پژوهشگران میتوانند متناسب با نیاز‌های اعلام شده طرح‌های پژوهشی خود را ارائه نمایند. اماده همکاری هستیم تا با استفاده از توان علمی کشور و مراکز علمی و فناوری و مراکز دانشگاهی بتوانیم مواد اولیه و قطعات موردنیاز را بومی سازی کنیم.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ارتباط صنعت با دانشگاه را ضروری خواند و گفت:در حوزه ارتباط با دانشگاه و مراکز علمی 
٤٩پروژه پژوهشی با مراکز علمی هرمزگان و کشور در دست اقدام داریم. پژوهشگران میتواننداز طریق مراکز علمی و پژوهشی با فولاد هرمزگان همکاری کنند و امادگی لازم برای همکاری با این مراکز وجود دارد.
مهندس ارزانی با اشاره به تامین مواد اولیه مورد نیاز فولاد سازان گفت: تلاش مسولین استانی در خصوص رفع مشکلات صنایع قابل تقدیر است، ولی این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
مهندس ارزانی تاکید کرد: ما مشکل تامین مواد اولیه داریم و انتظار می‌رود مسؤلین در این حوزه اقدام موثری انجام دهند و نیاز‌های مواداولیه صنایع استان حل شود.
مدیر عامل فولاد هرمزگان با اشاره به فعالیت‌های علمی این شرکت در عرصه‌های مختلف گفت: با توجه به رسالت و مسئولیت اجتماعی در حوزه پژوهش و صنعت فولاد یک نیاز سنجی در فولاد هرمزگان انجام شد و فرایند ریخته گری که در صنعت فولاد یک ضرورت است و بسیار حائز اهمیت، به عنوان یک موضوع شناسایی شد و به همین دلیل اولین کنفرانس ملی ریخته گری کشور را با همکاری مراکز دانشگاهی برنامه ریزی کردیم که این کنفرانس در اواخر آذرماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر