بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
مدیر امور سهام «کویر» در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

چشم سهامداران به وضعیت تولید و فروش این تازه‌وارد

نمی توان پیش بینی کرد رشد سهم تا کجا ادامه خواهد داشت؛ اما قطعا اگر عرضه اولیه سهم چند ماه قبل صورت می گرفت، این سهم پتانسیل رشد بیشتری داشت.
کد خبر : ۲۰۰۵۰۲

وضعیت مناسب تولید و فروش و صادرات این سهم تازه وارد

به گزارش بورس نیوز، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر روز هفدهم مهرماه با نماد «کویر» عرضه اولیه شد. این سهم بعد از رشد ۱۲۲ درصدی در این مدت کوتاه، روز گذشته متوقف شد.

حامد نادی مدیر امور سهام شرکت تولیدی فولاد فراب کویر در گفتگو با بورس نیوز در خصوص توقف نماد بیان کرد: توقف نماد از سوی سازمان بورس به دلیل رشد قیمت سهم صورت گرفته و در حال بررسی سوالات سهامداران در سامانه کدال جهت پاسخ و ارایه گزارش کنفرانس اطلاع رسانی هستیم.

وی در رابطه با وضعیت آتی شرکت گفت: با وجود شرایط اقتصادی کشور و تحریم ها، عملکرد شرکت به لحاظ تولید و فروش و صادرات، مناسب است و انتشار گزارش آبان ماه در تحلیل وضعیت و پیش بینی عملکرد آتی به سهامداران کمک خواهد کرد.

وی افزود: به هر حال هر شرکتی برنامه هایی برای آینده دارد و «کویر» هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت در حال حاضر برنامه مدونی جهت افزایش سرمایه در دست انجام ندارد؛ اما چنانچه در این مورد تصمیمی اتخاذ شود، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

نادی در خاتمه تصریح کرد: سهم شرکت در شرایطی عرضه شد که بازار سرمایه رشد زیادی کرده بود و بعد از عرضه نماد «کویر» بازار سرمایه روند صعودی نداشت؛ ولی با این حال سهم رشد قیمت مطلوبی را تجربه کرده است. با در نظر گرفتن شرایط کلی بازار، نمی توان پیش بینی کرد رشد سهم تا کجا ادامه خواهد داشت؛ اما قطعا اگر عرضه اولیه سهم چند ماه قبل صورت می گرفت، این سهم پتانسیل رشد بیشتری داشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
این سهم براحتی تا ۳۰۰۰ تومان میره