بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مجلس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین حمایت می کند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد اجرای طرح افزایش قیمت بنزین به نفع افراد ضعیف جامعه باشد و در عین حال از این مسئله حمایت کند.
کد خبر : ۲۰۰۵۱۰

مجلس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین حمایت می کند

به گزارش بورس نیوز، اسدالله عباسی، امروز با بیان اینکه سران سه قوه طرح افزایش قیمت بنزین را به تصویب رساندند که به تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز رسیده و لازم‌الاجراست، اظهار کرد: در نشست غیرعلنی امروز مجلس مقرر شد درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین هرچه سریع‌تر به حساب مردم واریز شود.

وی افزود: در خصوص نظارت بر قیمت‌ها نیز مقرر شد قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های نظارتی به همراه کمیسیون اقتصادی مجلس و سایر کمیسیون‌های تخصصی، بررسی‌های لازم را انجام دهند تا افزایش قیمت بنزین به افزایش نرخ دیگر کالا‌ها منجر نشود.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد اجرای طرح افزایش قیمت بنزین به نفع افراد ضعیف جامعه باشد و در عین حال از این مسئله حمایت کند. هم‌اکنون طرح اجرایی شده، بنابراین همه موظف‌اند از آن حمایت کنند و این مسیر را ادامه دهند.

عباسی گفت: با توجه به اینکه جوانب مختلف طرح افزایش قیمت بنزین بررسی شده است، پیشنهاد‌هایی در این خصوص مطرح شد، اما طرح دو یا سه فوریتی توقف افزایش قیمت بنزین اعلام وصول نمی‌شود و قرار است کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص چگونگی اجرای بهتر این طرح با توجه به آنچه به سود مردم است، تصمیم بگیرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر